۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

استاندار بوشهر:

سپاه سهم مهمی در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی استان بوشهر دارد

سپاه سهم مهمی در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی استان بوشهر دارد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سهم مهمی در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی استان بوشهر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در نشست بررسی فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به نقش مهم قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (کوثر) در اجرای طرح‌ها اظهار داشت: تاکنون این قرارگاه ۴ هزار و ۷۷۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا کرده است.

وی آبرسانی را یکی از طرح‌های مهم قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر دانست و بیان کرد: در این طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان، عملیات احداث و ترمیم شبکه‌های توزیع آبرسانی و خط انتقال آب، مخازن ذخیره و لوله‌گذاری در استان بوشهر انجام شده است.

استاندار بوشهر از ۱۵ مورد آبرسانی سیار به مناطق عشایری توسط قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر خبر داد و اضافه کرد: این قرارگاه ضمن ساخت و بهسازی و تعمیر ۱۳ کتابخانه با اعتبار یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، طرح‌های ورزشی در قالب ۳۲ پروژه با اعتبار بیش از ۶.۵ میلیارد تومان اجرا کرده است.

محمدی‌زاده احداث و تعمیر و بازسازی مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر را از دیگر خدمات قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (کوثر) اعلام و خاطرنشان کرد: این قرارگاه ۲ هزار و ۴۶ پروژه ساخت و تعمیر مسکن ویژه محرومین و مددجویان با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۸۴۹ میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا کرده است.

وی از اجرای طرح‌های راهسازی در روستاهای استان به طول ۳ کیلومتر در ۹ روستا خبر داد و تصریح کرد: ساخت پل روستایی با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان، برق‌رسانی و راه‌اندازی توربین بادی در ۴ روستا، بهسازی، تعمیر پارک، احداث ایستگاه تقویت گیرنده دیجیتال، مدیریت پسماند زباله روستایی، مدیریت بحران، امدادرسانی و حمل و نقل مصلح در قالب ۶۵ پروژه با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان از دیگر فعالیت‌های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر اجرای ۳۳ هزار و ۴۰۰ برنامه غیر عمرانی در استان بوشهر با بیش از ۱۶۰ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان را از دیگر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه در استان بوشهر دانست.

کد خبر 6173263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha