۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵

خداییان مطرح کرد؛

حمایت از واحدهای تولیدی جزو اولویت‌های قوه قضاییه است

حمایت از واحدهای تولیدی جزو اولویت‌های قوه قضاییه است

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی جزو اولویت‌های قوه قضاییه است، گفت: مسائل و مشکلات مربوط به بنگاه‌های اقتصادی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله خدائیان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در دوره جدید قوه قضائیه تمام تلاش مجموعه و تیم حضور در بطن مردم است، گفت: در این راستا رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف جامعه دیدار دارند و سعی دارند علاوه بر مسائل قضائی به موضوعات مرتبط با معیشت مردم نیز توجه کنند.

وی یکی دیگر از اولویت‌های قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی را حمایت از واحدهای تولیدی دانست و بیان کرد: در این راستا مسائل و مشکلات مربوط به بنگاه‌های اقتصادی هم پیگیری و دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرح وظایف سازمان گفت: پیشگیری از وقوع جرم و تخلف به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور است و هشدارهای سازمان در جهت کمک به مدیران است و اجرای به موقع قوانین است.

خدائیان با تاکید بر اینکه نظارت سازمان بازرسی هم پیشینی و هم پسینی است یکی از مؤلفه‌های توسعه یافتگی و رشد در کشور را اجرای صحیح قانون دانست.

وی همچنین از امام جمعه قزوین خواست گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ولی فقیه ارجاع می‌شود را برای پیگیری به سازمان بازرسی اعلام کنند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین با بیان اینکه سازمان بازرسی مسیر آینده را امیدوارانه ترسیم می‌کند بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم برای برقراری عدالت و نظارت همگانی تاکید کرد.

وی موضوعاتی را پیرامون تقوا و گسترش عدل و عدالت عنوان کرد و خواستار توجه ویژه به موضوعات مرتبط به پیشگیری از وقوع جرم و تخلف شد.

کد خبر 6174135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha