۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷

دوره آموزش حضوری بورس در تهران کجاست؟

دوره آموزش حضوری بورس در تهران کجاست؟

آموزش حضوری بورس بهتر است یا غیر حضوری؛ سوالی که ممکن است برخی افراد علاقه مند به یادگیری سرمایه گذاری در بورس در ذهن داشته باشند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از سوالات مهمی که برای علاقه مندان به شرکت در دوره‌های آموزش بورس وجود دارد این است که آموزش حضوری بورس را انتخاب کنیم یا آموزش غیر حضوری؟ این سوال را با مشاورین آموزشگاه کانون بورس که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند و یکی از مراکز برگزار کننده دوره‌های آموزش بورس و ترید در بازارهای مالی است، مطرح کردیم و پاسخ آن می‌تواند به کسانی که می‌خواهند در یک دوره آموزش بورس و دوره آموزش ترید شرکت نمایند، کمک کند.

شما به عنوان یکی از مراکز آموزش بورس و ترید در ایران آموزش حضوری بورس را پیشنهاد می‌کنید یا آموزش غیر حضوری (مثلاً آموزش آنلاین یا پکیج‌های آموزشی و....)؟

طبیعتاً هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. مزایای شرکت در یک دوره آموزش حضوری بورس عبارتند از:

ارتباط نزدیک تر و موثرتر با مدرس و استاد دوره جهت پرسیدن سوالات و اشکالات

به روز بودن دوره، چون غالب پکیج‌های آموزشی قبلاً فیلم برداری شده اند و با توجه به تغییرات سریع بورس احتمالاً به روز نیستند. بنابراین یک دوره حضوری بورس مشروط بر استاندارد بودن آن حتماً نسبت به فیلم‌های آموزشی به روزتر است.

بالاتر بودن کیفیت دوره حضوری بورس نسبت به دوره‌های آنلاین، به دلیل مشکلات زیر ساختی و عدم پایداری اینترنت در ایران

مزیت دیگر دوره حضوری آموزش بورس، این است که افراد به واسطه حضور در کلاس آموزشی در جو و فضایی افرادی قرار می‌گیرند که همگی یک هدف مشترک دارند و آن موفقیت در سرمایه گذاری بورس است.

در روانشناسی آموزش و موفقیت جو و محیطی که یک فرد در آن قرار دارد بسیار مهم است. مثلاً شما می‌توانید با دوستان و همکلاسی‌های خود تبادل نظر کنید، مشکلات و اشتباهات دیگران را عیناً مشاهده کرده و شما آنها را تکرار نکنید، در مسیر پیشرفت و یادگیری به یکدیگر کمک کنید و...

اینها مزایای عمومی یک دوره حضوری آموزش بورس است و در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که دوره آموزش جامع بزرگان بورس که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین دوره‌های آموزش بورس در ایران است و این دوره در مجموعه کانون بورس برگزار می‌شود را خدمتتان عرض کنم.

لازمه موفقیت در سرمایه گذاری بورس فقط آموزش نیست بلکه تجربه می‌خواهد.

اساتید دوره جامع بزرگان بورس در کانون بورس یکی از قدیمی ترین و باتجربه‌ترین فعالین و اساتید بازار در حوزه مالی و بورس هستند. کانون بورس از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۸۰۰۰ نفر دانشجوی موفق داشته است و بهترین استاد آموزش ترید در این مجموعه حضوری دارد و یکی از این اساتید مهدیار حاجی علی است.

آموزش حضوری بورس با مهدیار حاجی علی به گواه نظرات دانشجویان قبلی و فعلی کانون بورس واقعاً لذت بخش و اثر بخش است. همچنین در دوره حضوری بزرگان بورس در مجموعه کانون بورس فیلم دوره آموزشی نیز در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. به علاوه اینها بصورت هفتگی و منظم برای دانشجویان بعد از هر جلسه کلاس رفع اشکال توسط پشتیبان دوره انجام می‌شود.

ارائه جزوه کامل دوره به دانشجویان

وجود کارگاه‌های عملی زیر نظر استاد و...

اینها برخی از ویژگی‌هایی بود که کلاس و دوره آموزشی بزرگان بورس در کانون بورس داراست.

دوره آموزش حضوری بورس در تهران کجاست؟

اساتید دوره آموزش حضوری بورس در کانون بورس چه می‌گویند؟

در بورس قانون ۲۰ ۸۰ وجود دارد به معنی که ۲۰ درصد از افراد در بازار بورس سود و ۸۰ درصد ضرر می‌کنند. سوال این است که ۲۰ درصدی که سود می‌کنند چه کسانی هستند؟ از این ۲۰ درصد ۱ درصد کسانی هستند که به رانت اخبار و اطلاعات دسترسی دارند و ۱۹ درصد کسانی هستند که به ۴ دانش اصلی موفقیت در بورس مسلط هستند.

این ۴ دانش عبارت اند از: مدیریت سرمایه و ریسک، تحلیل گری، روانشناسی خویشتن، روانشناسی بازار. بنده به این ۴ دانش RS۳ می گویم. اگر در یک دوره آموزش ترید این موارد آموزش داده شود آن دوره بهترین دوره ترید است.

دوره بزرگان بورس به خوبی و بطور کامل و کاربردی دانش RS۳ را به شما می‌آموزد. دانش RS۳ تنها و تنها راه نجات و کسب سود در بازار بورس است. تا زمانی مراکز اموزش دهنده بورس مقالات و کتاب‌ها و دیگر منابع آموزشی، در آموزش بورس به افراد فقط روی دانش تحلیل گری تمرکز دارند نتیجه مطلوب ایجاد نخواهد شد. لذا می‌بینیم که بسیاری از این افراد حتی با گذراندن دوره‌های اموزشی طولانی و مطالعات زیاد هنوز در بورس ضرر می‌کنند.

دوره آموزش حضوری بورس در تهران کجاست؟

هدف دوره آموزش بورس بزرگان

آموزش صفر تا ۱۰۰ بازارهای مالی شامل بورس و بورس کالا و همچنین تحلیل و پیش بینی قیمت مسکن، دلار، طلا، خودرو، تورم و …. به صورت کاملاً کاربردی و عملی است به نحوی که شما پس از شرکت در این دوره به هیچ کلاس آموزشی دیگری احتیاج نخواهید داشت و می‌توانید همچون بزرگان بازار بورس فکر کنید، تحلیل کنید، در قیمت مناسب به سهام ورود کنید و در بهترین قیمت از سهام خروج کنید.

وجه تمایز دوره آموزش بورس بزرگان با سایر دوره‌های مشابه بورس چیست؟

تمامی بزرگان بازار اعتقاد دارند که برای موفقیت در بازار می‌بایست روی چهار دانش کلیدی تسلط داشت:
۱- مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک
۲- تحلیل گری
۳- روانشناسی بازار
۴- روانشناسی خویشتن

با یک جستجوی پنج دقیقه‌ای در گوگل در میابید که تمرکز عموم آموزش‌ها و مقالات و کتاب‌ها در داخل ایران روی دانش تحلیل گری است.

در صورتی که تحلیل ۲۰ الی ۳۰ درصد در موفقیت سرمایه گذار نقش دارد. فراگیری هر ۴ دانش جهت پیوستن به بزرگان بورس الزامی است و فقدان هر یک از آنها حتماً باعث آسیب و ضررهای بزرگ خواهد شد.

وجه تمایز دوره بزرگان با سایر دوره این است که در دوره بزرگان هر ۴ دانش به صورت کامل و صحیح و عملی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6174239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha