۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶

فرماندار میاندوآب خبر داد؛

آمادگی دستگاه‌های اجرایی میاندوآب برای استقبال از زائرین اربعین

آمادگی دستگاه‌های اجرایی میاندوآب برای استقبال از زائرین اربعین

ارومیه- معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی، عصر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین میاندوآب، اظهار کرد: مهمترین موضوع در ستاد اربعین، رعایت نظم و عمل در چهارچوب قانون باشد، موکب ها باید شناسنامه دار بوده و حلقه ارتباطی موکب ها با ستاد اربعین، نمایندگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خواهد بود، همچنین تمامی اقدامات موکب ها نیز باید با اطلاع و نظارت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات باشد.

وی گفت: کمیته‌های ستاد اربعین مشخص شده و مسئولان کمیته‌ها نیز موظف به تشکیل جلسات مربوطه، ارائه برنامه و جدول زمانبندی اجرای مصوبات هستند و در زمان تعیین شده از سوی ستاد اربعین نیز باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وکیلی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان میاندوآب گفت: از ۱۶ مرداد تا ۷ شهریور، ۹ موکب شامل: ۴موکب در خارج از کشور ۵ موکب نیز در مسیر زائرین کربلا در شهر میاندوآب توسط عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به زائرین حضرت اباعبداله الحسین ارائه خدمات خواهند نمود.

وی افزود: اسکان بیش از ۹ هزار نفر، تهیه و توزیع ۲۰ هزار وعده صبحانه، ۲۲ هزار و ۸۰۰ پرس نهار، ۳۰ هزار پرس شام و ۴۰۰ هزار میان وعده تنها گوشه‌ای از خدمات موکب داران میاندوآب است که آماری قابل تقدیر است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان میاندوآب افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان انتظار داریم به عنوان مأموریت اعتقادی در این امر شرکت کنند، نه در قالب سیستم اداری

وی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان زائرین در مساجد شهرستان و همچنین تهیه غذای هزار نفر در روز شامل صبحانه، نهار و شام در مواکب خارج از کشور اندیشیده شده و در صورت حمایت‌های مالی قابل افزایش نیز خواهد بود.

کد خبر 6174914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha