۳ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۲

امام جمعه دهدشت:

نماز جمعه دستاورد پر برکت انقلاب است/ لزوم حضور جوانان

نماز جمعه دستاورد پر برکت انقلاب است/ لزوم حضور جوانان

دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: نماز جمعه دستاورد پر برکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه سه شنبه در آئین غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام با حضور شورای تأمین، جمعی از مسؤولین و ستاد نماز جمعه شهرستان که به مناسبت ۵ مرداد و برگزاری اولین نماز جمعه در ایران اسلامی برگزار شد افزود: توفیق شد که در محضر شهدای خوشنام باشیم.

وحدانی فر تصریح کرد: خادمین نماز جمعه برای انجام این واجب الهی خدمت می‌کنند و به پاسداشت روز نماز جمعه که سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران است، این مراسم را برگزار کردیم.

وی نماز جمعه را یکی از دستاوردهای پربرکت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: خدا را شاکریم که خادم نماز جمعه هستیم و از افتخارات پیامبر و اهل قریش خادمی برای نماز و کعبه بود.

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: نسل نوجوان آینده‌ساز این شهر هستند و با زحمات و تلاش ستاد نماز جمعه ظرفیت خوبی ایجاد شده و کلاس‌های تربیتی، آموزشی و اخلاقی نیز برگزار می‌شود و نماز جمعه صرفاً به برگزاری نماز محدود نیست.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: نماز جمعه زمانی مطلوب است که ۵۰ درصد جمعیت آن جوان باشد و صدای همه مردم شهرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند که در برهه‌های مختلف امام جمعه زبان گویای آنان باشد و نماز جمعه‌ای موفق است که از چارچوب مصلی بیرون بیاید و خدمت تنها به روز جمعه محدود نباشد، بلکه هر روز خدمت کنیم.

حجت الاسلام وحدانی فر تاکید کرد: اگر امروز نماز جمعه‌ای باشکوه در ۹۰۰ نقطه کشور داریم، به واسطه جانفشانی شهداست.

کد خبر 6174934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha