۳ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۳۷

در آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام دهدشت مطرح شد؛

نقش محسوس نماز جمعه در آگاهی بخشی به مردم/ عمل به وصیت شهدا

نقش محسوس نماز جمعه در آگاهی بخشی به مردم/ عمل به وصیت شهدا

دهدشت- فرماندار کهگیلویه گفت: نقش نماز جمعه در آگاهی‌بخشی به مردم و رفع مشکلات اجتماعی محسوس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شامگاه سه شنبه در مراسم غبارروبی از گلزار شهدای گمنام شهر دهدشت به مناسبت ۵ مرداد و سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در ایران اسلامی، با اشاره به یاد و خاطره شهدای محراب افزود: امیدواریم پیروان و رهروان شهدا و اهل بیت باشیم و به وصیت شهدا عمل کنیم.

وی تصریح کرد: این هفته را به امام جمعه با بصیرت و فهیم و مجموعه ستاد نماز جمعه تبریک می‌گویم و اگر همین نماز جمعه را تنها محصول انقلاب قلمداد کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.

فرماندار کهگیلویه افزود: حقیقتاً وقتی از تریبون نماز جمعه مسائل سیاسی روز برای آگاهی‌بخشی به مردم مطرح می‌شود و موضوعات فرهنگی و اجتماعی را آسیب‌شناسی و راهکارهای رفع نواقص را ارائه می‌دهیم، در موضوعات عمرانی نیز مشکلات و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم.

محقق زاده با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌ها را می‌توان با چنگ زدن به ریسمان نماز جمعه رفع کرد گفت: مشکلات خانواده‌ها را نیز می‌توان در ستادهای نماز جمعه حل کرد.

وی به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یکی از موضوعات مد نظر ستادها اشاره کرد و افزود: به این امر به خوبی پرداخته می‌شود و از همه کسانی که در این عرصه تلاش و فعالیت دارند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 6174935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      0 0
      مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید