۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

پیوستن ۲نماینده دیگر کنگره آمریکا به کمپین تحریم سخنرانی نتانیاهو

پیوستن ۲نماینده دیگر کنگره آمریکا به کمپین تحریم سخنرانی نتانیاهو

دو نماینده دیگر دموکرات به دلیل سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال امنیت این رژیم، در سخنرانی وی در کنگره حضور نمی یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دو عضو دیگر کنگره آمریکا به جمع قانونگذارانی پیوستند که حضور در جلسه سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در کنگره آمریکا تحریم کرده اند.

«کریس وان هولن» نماینده دموکرات ایالت مریلند درسنا اعلام کرد که در جلسه سخنرانی نتانیاهو حضور نخواهد یافت.

هولن بدون انتقاد از جنایت رژیم صهیونیستی درغزه گفت: همه کسانی در آمریکا و اسرائیل، که شراکت ما برای آنها اهمیت دارد، باید از میزان خسارت سنگینی که نتانیاهو و ائتلاف افراطی او به روابط ما و جایگاه اسرائیل در جهان وارد می کنند، آگاه باشند.

به گفته این سناتور دموکرات، دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در نشست کنگره، حامل پیامی فضاحت بار خواهد بود.

«جک رید» عضو مجلس سنا از ایالت رود آیلند هم علت تحریم سخنرانی نتانیاهو را، ائتلاف نخست وزیر رژیم صهیونیستی با افراط گریان راست گرایی دانست که برای محقق ساختن برنامه های سیاسی خود به زیان امنیت این رژیم تلاش می کنند.

این سناتور آمریکایی هم، بدون آنکه کوچکترین انتقادی از جنایت تل آویو در غزه کند، گفت که افراطی های کابینه نتانیاهو باعث شده اند وی سیاست های گمراه کننده تری اتخاذ کند.

بر اساس گزارش ها، حدود ۱۰۰ عضو مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا حضور در جلسه سخنرانی نتانیاهو را تحریم کرده و یا مخالف آن هستند.

کد خبر 6175757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha