۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی فضای همزیستی میان ادیان را فراهم کرده است

انقلاب اسلامی فضای همزیستی میان ادیان را فراهم کرده است

تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی فضای همزیستی میان ادیان و اقوام را بر پایه صلح قرار داده و تبلور آن در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی متجلی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز چهارشنبه در دیدار اسقف اعظم ارامنه آذربایجان با وی اظهار کرد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، اقلیت‌های دینی در کنار مسلمانان با پیروی از فرامین الهی در مسیر تعالی این خاک پاک گام برمی‌دارند.

وی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی فضای همزیستی میان ادیان و اقوام را بر پایه صلح و دوستی قرار داده و تبلور آن در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متجلی شده است.

مطهری ادامه داد: پیروان همه ادیان الهی پیرو دین حضرت ابراهیم هستند و بر این اساس در کشور عزیزمان با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مسلمانان و دیگر اقلیت‌های دینی با پیروی از فرامین الهی در مسیر تعالی این خاک پاک گام برمی‌دارند.

وی اضافه کرد: اسقف اعظم ارامنه آذربایجان جناب آقای گریگورچیفتچیان عامل وحدت، وفاق و آرامش بین اهالی این منطقه با مردم همسایه شمالی ایران، کشور ارمنستان است.

کد خبر 6175963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha