۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۱

استاندار هرمزگان:

تغییر دولت نباید تاثیری در اراده مدیران برای خدمت داشته باشد

تغییر دولت نباید تاثیری در اراده مدیران برای خدمت داشته باشد

بندرعباس- استاندار هرمزگان بر لزوم اهتمام مدیران برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: تغییر دولت نباید تاثیری در اراده مدیران برای خدمت به مردم داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار کرد: این روزها همه باید قدرت بیشتری را برای خدمت به مردم صرف کرد و پروژه‌ها را در بهترین حالت تحویل دولت جدید داد چرا که ضعیف شدن اقدامات می‌تواند نشانی از بی‌تقوایی باشد.

وی افزود: تغییر دولت نباید در اراده مدیران تاثیری بگذارد و همه باید تا آخرین روزی که مسوولیت دارند برای به نتیجه رساندن طرح‌ها تلاش کنند.

دوستی تاکید کرد: اصالت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با تمام کردن خانه‌ها است و باید با فوریت و ارزان‌ترین قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن را تکمیل و تحویل مردم کنند.

استاندار هرمزگان گفت: هیچیک از مدیران حق ندارند ریالی از منابع تامین زیرساخت آب و برق نهضت ملی مسکن را در جایی دیگر هزینه کنند از این رو انضباط مالی در این حوزه باید به جد رعایت شود.

دوستی تاکید کرد: لازم است تحویل زمین‌های مورد نیاز برای احداث پست‌های برق نیز با اولویت انجام شود.

مهدی دوستی سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان هرمزگان نرمال ارزیابی کرد و گفت: اصلی‌ترین مشکل در نهضت ملی بندرعباس است که در صورت سرعت گرفتن کار نتایج بهتری به دست خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌ها و دستورات رئیس جمهور شهید در شورای عالی مسکن باید ملاک عمل همه مدیران باشد و با کمترین کاستی اجرا شود.

کد خبر 6176026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha