۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۴

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

نرخ‌های پوشاک در آذربایجان غربی تا بازگشایی مدارس بررسی شود

نرخ‌های پوشاک در آذربایجان غربی تا بازگشایی مدارس بررسی شود

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی بررسی نرخ‌های پوشاک مدارس را از اولویت‌های تنظیم بازار استان تا بازگشایی مدارس در استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد کرمی روز چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش ملزم است تا نظارت بر موضوع پوشاک را به صورت جدی پیگیری کرده و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت موضوع لباس و فرم دانش آموزان را که از دغدغه‌های اصلی شهروندان در ایام بازگشایی مدارس است، مدیریت کند.

وی اظهار کرد: لازم است تا کمیته‌ای متشکل از اتحادیه و اصناف مرتبط تشکیل شده و موارد به صورت کارشناسی شده بر اساس ظرفیت واحدهای تولیدی مدارس انتخاب شوند.

کرمی با تاکید بر شفافیت در مراحل تهیه و توزیع پوشاک مدارس بیان کرد: نرخ‌های تعیین شده لازم است به موقع اعلام و به اطلاع مدارس و اولیای دانش آموزان برسد.

وی با اشاره به لزوم توجه به توزیع گوشت قرمز دولتی در سطح استان ادامه داد: لازم است جهاد کشاورزی استان و دستگاه‌های مرتبط گوشت‌های تهیه شده را به صورت وکیوم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کرده و با قیمت مصوب سه میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به شهروندان عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در میزان عرضه گوشت مشکلی نداریم و تا تنظیم بازار و تعدیل قیمت و وجود تقاضا توزیع ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به روند توزیع ارزاق مورد نیاز دسته‌ها و هیأت‌های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: عمده کالاهای تهیه شده با همکاری دستگاه‌های متولی در استان توزیع شده و این روند استمرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: مواکب اربعین نیز اگر نیاز به کالا و ارزاق داشته باشند، لازم است ملزومات مورد تقاضای این بخش نیز به موقع تأمین شود.

کرمی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها افزود: این اقدام در راستای تأمین آرامش شهروندان است تا آنان در امور روزمره خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 6176043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha