موشک‌های حزب‌الله بلای جان مقر جاسوسی و جنگنده‌های اشغالگران

موشک‌های حزب‌الله بلای جان مقر جاسوسی و جنگنده‌های اشغالگران

در ادامه حمایت از مقاومت فلسطین و مردم غزه و دفاع از لبنان، موشک‌ها و پدافند حزب الله لبنان ضربات مهلکی طی ساعات گذشته به تجهیزات شنود دشمن صهیونیستی و فراری دادن جنگنده اشغالگران وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی از مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته خبر داد.

در همین ارتباط، پایگاه لبنانی النشره چهارشنبه شب نوشت: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان شامگاه امروز در دو عملیات موفق به اشغالگران پاسخ دادند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۲۰ شامگاه امروز به وقت محلی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برکه ریشا» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

در خبری دیگر، پایگاه خبری النشره لبنان گزارش داد که حزب‌الله لبنان در بیانیه جداگانه اعلام کرد که در پی نقض حریم هوایی لبنان از سوی جنگنده‌های ارتش اشغالگر، رزمندگان مقاومت اقدام به شلیک موشک‌های پدافند هوایی کردند که به دنبال آن، این جنگنده‌ها مجبور به عقب‌نشینی و بازگشت به پشت مرزها شدند.

این تحولات در حالی است که شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی هم از صبح امروز هدف حملات حزب الله لبنان قرار گرفت و اشغالگران متحمل خسارت‌های سنگین شدند.

کد خبر 6176084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha