۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴

رییس آتش نشانی گرگان خبر داد؛

آموزش نیمه حرفه‌ای برای آتش نشانان داوطلب گرگانی

آموزش نیمه حرفه‌ای برای آتش نشانان داوطلب گرگانی

گرگان- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری دوره آموزش آتش نشان داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی‌الرضا صفری ضمن اشاره به اعلام فراخوان و ثبت نام آتش نشانان داوطلب اظهار داشت: دوره تئوری و عملی آموزش مقدماتی آتش‌نشان داوطلب در مرکز آموزش شهروندی برگزار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بیان کرد: دوره نیمه حرفه‌ای آتش نشان داوطلب از بین آتش نشانان داوطلبی که دوره مقدماتی را با قبولی در دوره گذرانده‌اند، در مرکز آموزش شهروندی به صورت نیمه‌وقت با سر فصل‌های ایمنی، تئوری حریق خاموش‌کننده‌های دستی، زیر نظر اساتید و مربیان حوزه آموزش آتش نشانی گرگان همراه با صدور گواهی نامه معتبر برای قبول شدگان آزمون نهایی صورت گرفته است.

وی افزود: شهروندان با آموزش و ارتقا سطح فرهنگ ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش‌سوزی اقدامات اولیه مؤثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌کنند.

شایان ذکر است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام این دوره می‌توانند همه روزه به مرکز آموزش شهروندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در چهارراه شهید رجایی مراجعه و یا به شماره ۰۹۲۰۷۲۷۰۱۲۵ پیامک و یا در پیام رسانه‌ای ایرانی مانند ایتا، سروش و روبیکا مشخصات خود را ارسال نمایند.

کد خبر 6176186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      0 0
      خداقوت به اتش نشانان جوان سرزمین برادری