۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳

امام جمعه مشگین شهر:

نماز جمعه مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است

نماز جمعه مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است

مشگین شهر_امام جمعه مشگین شهر گفت: نماز جمعه، مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم ترین مصداق همدلی و هم زبانی محسوب می شود.

حجت‌الاسلام رضا باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نماز جمعه، به عنوان یک مراسم عبادی سیاسی، در بین امت اسلام از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و به عنوان مهم‌ترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب به رهبری امام راحل است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داشته است.

وی افزود: نماز جمعه، مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم‌ترین مصداق همدلی و هم‌زبانی محسوب شده و پشتوانه مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.

حجت الاسلام با وقار با اشاره به اینکه نماز جمعه از ذخایر معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: نماز جمعه می‌تواند ضامن سلامت و تداوم اقتدار ملی نظام به شمار آید و همچنین عامل بسیار مهمی برای تقویت تفاهم اجتماعی است زیرا شرکت کنندگان آنکه عبارتند از مردان و زنان مؤمنی که به این پایگاه معنوی وارد می‌شوند و ذکر خدا و تقوای الهی را تمرین می‌کنند.

امام جمعه مشگین شهر فرا رسیدن ۵ مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور بر فعالان عرصه میعادگاه نماز جمعه به‌خصوص مردم انقلابی و ولایتمدار مشگین شهر تبریک و افزود: میز خدمت با حضور کلیه مسؤولین شهرستان مشگین شهر به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در مصلی امام خمینی مشگین شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6176453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha