۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۴

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد؛

ارسال ۷۴ طرح نوآورانه به دبیرخانه سرنخ

ارسال ۷۴ طرح نوآورانه به دبیرخانه سرنخ

در پی اعلام فراخوان «سرنخ» از سوی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با موضوع ارائه ایده های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی، ۷۴ ایده نوآورانه در محورهای تعیین شده به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان «سرنخ» به منظور شناسایی و جذب افراد دارای ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه پزشکی قانونی از سوی مرکز تحقیقات برگزار می‌شود که تا پایان تیرماه، ۷۴ طرح و ایده نوآورانه به دبیرخانه رویداد فناورانه ارسال شده است.

از بین طرح‌های ارسالی، بیشترین موارد به ترتیب مربوط به محورهای تشخیصی و آزمایشگاهی، تشریح و صحنه جرم و معاینات بالینی بوده است.

همچنین عمده افرادی که تاکنون در این فراخوان مشارکت کرده‌اند دارای تحصیلات دانشگاهی هستند به طوری که ۳۰ طرح از سوی افرادی با تحصیلات مقطع دکتری، ۲۲ طرح مقطع کارشناسی و ۱۴ طرح نیز مقطع کارشناسی ارشد ارائه و پنج طرح نیز توسط افرادی با مدرک تحصیلی دیپلم ارسال شده است.

با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر علاقه مندان، مهلت ارسال طرح برای مشارکت در این فراخوان تا ۱۰ مرداد ماه تمدید شده و علاقه مندان فرصت دارند تا زمان اعلام شده، ایده‌های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب‌گاه b2n.ir/lmrc مراجعه کنید.

یادآور می‌شود جوایز و حمایت‌های مرکز تحقیقات از برگزیدگان این فراخوان به شرح زیر است:

جوایز و حمایت‌ها

حمایت مالی: تا سقف ۱ میلیارد تومان برای تجاری‌سازی

جایزه نقدی: ۵۰ میلیون تومان

همکاری: امکان همکاری با مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

سرمایه‌گذاری: امکان سرمایه‌گذاری و فروش محصول

کد خبر 6177400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha