۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۳

رییس شورای شهر بوشهر خبر داد؛

ایجاد گذرهای جدید در شهر بوشهر/ وضعیت عبور و مرور بهبود می‌یابد

ایجاد گذرهای جدید در شهر بوشهر/ وضعیت عبور و مرور بهبود می‌یابد

بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از ایجاد گذرهای جدید در شهر بوشهر خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته، وضعیت عبور و مرور بهبود می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهبود حمل و نقل درون شهری یکی از رویکردهای شورای ششم بوده که تکمیل تقاطع سردار سلیمانی، گذر شهید گرد و بازگشایی پنج ملک در مسیر گذر از شاخص ترین اقدامات سه ساله شورا بوده است.

وی افزود: در شورای ششم با تعامل بسیار خوب با فرماندهی پدافند منطقه جنوب و مرکز تحقیقات جهاد در راستای بهبود عبور و مرور در منطقه گذر جدید از خیابان بیمارستان سلمان فارسی تا پارک دانشجو در نوار ساحل به طول یک و نیم کیلومتر کلنگ زنی شد که این پروژه در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و هم‌اکنون آماده بهره برداری است که طی آئینی امروز افتتاح می‌شود.

نیک روش تصریح کرد: این پروژه به همراه جاده ۲۴ متری خواجه‌ها با اعتباری سی و پنج میلیارد تومانی احداث شده که با بهره برداری از آنها شاهد بهبود حمل و نقل در محلات جنوبی شهر و ایجاد یک رینگ خروجی از نوار ساحل تا گذر شهید گرد خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با قدردانی از مجموعه شهرداری، فرماندهی پدافند منطقه جنوب، اداره کل میراث فرهنگی و مرکز تحقیقات جهاد در جهت احداث این گذر گفت با تعامل‌های بسیار خوبی که با مجموعه‌های نظامی و دستگاه‌های اجرایی برقرار شده شاهد کلنگ زنی گذرهای دیگری در شهر بوشهر خواهیم بود.

کد خبر 6177423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ا س ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      1 0
      با سلام لطفاً از خیابان شهید شیخ حسین چاه‌کوتاهی شمالی واقع در محله امامزاده زاده بازدید گردد. عرض خیابان کم است و حجم ترافیک خصوصا عصر به بعد بسیار ،تیر برق نیز حدود یک متر عرض خیابان را گرفته و عملاً در حد یک کوچه است
    • عقیل IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      سلام لطفا خواهش ازتون میکنیم بریدگی امام علی را هم به اجرا بگزارید با تشکر از شما
    • امید ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 0
      درود برشما اگر دور برگردان در بلوار امامعلی نیز اجرایی گردد،عالی میشه
    • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 1
      یه فکری هم به حال وضعیت آسفالت بلوار شهید یاسینی مخصوصا از سه راه امامزاده به طرف سرتل کنید . آسفالت دو طرف بلوار واقعا افتضاحه .
    • ج FR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 0
      امیدوارم با آزادسازی زمین های فنس جاده ای از سمت خیابان نیرودریایی تا فنس رو هم داشته باشیم
    • امر ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      1 0
      فکری به حال تردد هزاران تریلر و تانکر های سوخت بر عراقی و داخلی از مرز خوزستان به بوشهر کنید آسفالتی نمونده در شهرهای بین راه شمال استان ویرانی برای ملت به ارمغان آورده و بس یک ریالی هم از این درآمدها خرج‌استان خوزستان و بوشهر نمی شود وامصیبتا
    • ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      0 0
      فکری بحال اتوبان قم کاشان کنید واقعا داغونه
    • Majid ES ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      0 0
      با درود فراوان چرا خیابان صنعت (معاینه فنی قدیم) را آسفالت نمیکنید . گرد و خاک این خیابان همیشه مزاحم مردم بود آبهای فاضلاب کارگاه‌ها و منازل در عرض این خیابان همه جا روان است دو شرکت خدمات شهرداری ماشین آلات قسمت حمل زباله را شستشو میدهند و آب کارواش این دو شرکت در عرض خیابان جاری است
    • Majid ES ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      0 0
      بادرود دوباره در مورد خیابان صنعت کانال وسط آن قسمت‌های باز دارد که هیچگونه حفاظ ندارد و ممکن است حادثه ای در آنجا رخ دهد سگهای ولگرد همه جا هستند هیچگونه خدمات از نظر حمل زباله در این خیابان صورت نمیگیرد امیدوارم برای حل معضل این خیابان فکر اساسی وهمت بلندی داشته باشید