۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری اردوهای جهادی تخصصی در شهرستان اسدآباد

برگزاری اردوهای جهادی تخصصی در شهرستان اسدآباد

همدان-مسئول گروه جهادی شهید قهاری سعید و رضاییان دانشگاه‌های شهرستان اسدآباد گفت: در سال جاری گروه جهادی بسیج دانشجویی در کل راهبردی که می‌خواهد در پیش بگیرد اردوهای جهادی تخصصی است.

مهدی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ما در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی که همیشه به صورت عمومی دانشجویان شرکت می‌کنند افزود: در عرصه‌های آموزش و عرصه سلامت به صورت تخصصی و مساله محور می‌خواهیم عمل کنیم و۴ روستا مورد هدف ما است که از روستاهای توابع اسدآباد که شامل کینسایه، چهارچشمه، رستم آباد و ده سفید است.

وی گفت: اردوها از نیمه دوم شهریور شروع می‌شود که احتمالاً از ۱۰ شهریور شروع و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و در سال گذشته حدود ۲۰ نفر خانم و۲۰ نفر آقا به صورت جهادی کار کردند.

وی با اشاره به این‌که در سال جاری به لطف حمایت‌هایی که سازمان دارد و با توجه به اینکه بچه‌هایی که قبلاً در اردو بودند  خیلی استقبال کرده اند و دوست دارند فعالیت کنند افزود: ثبت نام سال جاری هنوز ادامه دارد و در حال حاضر ۴۰ نفر ثبت نام کردند و ممکن است تعداد ثبت نام هم اضافه‌تر باشد و برآورد می‌شود ۶۰ نفر ثبت نامی برای سال جاری داشته باشیم.

کد خبر 6177436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha