۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

«روز تولد» به تدوین رسید/ پایان یک سه‌گانه «زنانه»

«روز تولد» به تدوین رسید/ پایان یک سه‌گانه «زنانه»

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «روز تولد» به نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم کوتاه «روز تولد» به نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی و تهیه‌کنندگی حجت بابائی، به تازگی به پایان رسید و این فیلم کوتاه در حال سپری کردن مراحل فنی است.

«روز تولد» سومین فیلم کوتاه راحله کرمی در مقام کارگردان است که در کنار فیلم‌های کوتاه «عروسک» و «دختر خوب» سه گانه او با موضوع زنان در سینمای کوتاه را کامل می‌کند.

راحله کرمی پیش از این با فیلم‌های کوتاه «عروسک» و «دختر خوب» در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و برای فیلم کوتاه «عروسک» جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره ویتنی انگلستان، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیوری‌کامپوی ایتالیا و بهترین فیلم کودک جشنواره شیکاگو را از آن خود کرده است.

همچنین فیلم کوتاه «دختر خوب» این کارگردان منتخب پنجاه‌وپنجمین دوره جشنواره هومبولت آمریکا شد و جایزه ویژه هیات داوران از ۲ جشنواره ناپولی و اسکواردی ایتالیا و جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن از جشنواره امی‌کُرتی ایتالیا را کسب کرده است.

در خلاصه داستان «روز تولد» آمده است: «امروز تولدمه مامان و قراره بهترین روز زندگیم باشه …»

شقایق فریاد شیران و ماهانا اخلاص بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از مشاور کارگردان: کامیار خطیبی، مدیر فیلمبرداری: آرمین مرادی، مدیر برنامه‌ریزی: آیدا کنی، دستیار کارگردان: مسعود قدسی، بازیگردان: مهدی ذره، طراح صحنه و لباس: رضا سلیمانی، مدیرصدابرداری: میلاد ملکی، تدوین: مبین نامور، صداگذاری: امیر حسین صادقی آهنگساز: یونس عباسی، چهره‌پرداز: آکادمی آسیا، اصلاح رنگ و نور: فائزه نظیری، گروه تصویر: امیررضا علی نیا، ناصر برین، امیرحسین محمدی، گروه صحنه و لباس: سمیه زنگنه، سامان رحمانی، عکاس: معصومه احمدی، مشاور رسانه‌ای: زهره کردلو.

کد خبر 6177468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha