۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸

گذرنامه‌های منقضی شده تمدید نمی‌شود

گذرنامه‌های منقضی شده تمدید نمی‌شود

اصفهان-رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امسال به هیچ عنوان گذرنامه‌های منقضی شده تمدید نخواهند شد.

سرهنگ نعمت الله طاهرپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برابر ابلاغیه صادره از فراجا به هیچ عنوان گذرنامه‌های منقضی شده تمدید نمی‌شوند و بنابر این کسانی که گذرنامه آنها منقضی شده و یا زیر ۶ ماه اعتبار دارد بایستی نسبت به ثبت درخواست گذرنامه خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شهروندانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند حتماً قبل از انجام مقدمات سفر، گذرنامه خود را بازدید کرده و چنانچه تاریخ اعتبار آن گذشته یا زیر ۶ ماه اعتبار داشت حتماً نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند تا در هنگام خروج از مرز با مشکل مواجه نشوند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بهترین روش برای درخواست گذرنامه استفاده از بستر فضای مجازی است افزود: متقاضیان دریافت گذرنامه می‌توانند از ۳ روش سکوی پلیس من، شبکه تحت وب پلیس من و یا سامانه سخا نسبت به ثبت درخواست گذرنامه خود اقدام کنند.

سرهنگ طاهر پور ادامه داد: توصیه ما این است که حتماً متقاضیان دریافت گذرنامه از روش‌های یاد شده استفاده کنند چرا که این کار هم باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها شده و هم دشواری‌های اداری معمول را به دنبال ندارد.

کد خبر 6177885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha