۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

در چه مناطقی از کرج سرمایه گذاری کنیم؟ آپدیت ۱۴۰۳

در چه مناطقی از کرج سرمایه گذاری کنیم؟ آپدیت ۱۴۰۳

شما هم می توانید با سرمایه اندک ملک مورد نظر خودتان را خریداری کنید و تنها کافیست با چند نکته جزئی در رابطه با خرید و فروش ملک آشنا باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهر کرج به دلیل نزدیکی به تهران از موقعیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همین باعث می‌شود که روزانه افراد زیادی به کرج بیایند یا از آن خارج شوند. همین رفت و آمدهای بسیار زیاد و البته امکانات خوب این شهر باعث شده است که جمعیتش در طول سال‌های اخیر رشد انفجاری داشته باشد. تمام این موارد دست به دست هم داده اند تا قیمت ملک در نقاط مختلف کرج افزایش پیدا کند. این افزایش قیمت همیشه رخ می‌دهد و شما باید بدانید که کدام یک از محله‌های کرج برای سرمایه گذاری بلند و کوتاه مدت مناسب هستند تا دچار ضرر نشوید.

آیا سرمایه گذاری در شهر کرج درست است؟

همانطور که گفته شد کرج فاصله بسیار اندکی با تهران دارد و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که اگر سرمایه کافی برای خرید زمین در کرج دارید همین حالا اقدام کنید. بسیاری از ما این تصور را داریم که کرج به اندازه قابلیت رشد ندارد! اما بهتر است بدانید که این شهر در حال حاضر با سرعت زیادی پیشرفت می‌کند و این یعنی یک فرصت سرمایه گذاری. البته باید این کار را به درستی و با کمک کارشناس مربوطه انجام دهید.

البته فرصت‌های بسیار زیادی از جمله آپارتمان‌های نوساز یا مراکز خرید هم هستند که می‌توانید برای خرید به آنها فکر کنید. به طور کلی برای خرید ملک در شهر کرج می‌بایست بین ۲ الی ۳ میلیارد تومان (حداقل) بودجه داشته باشید و در غیر این صورت باید در مناطق پایین خریداری کنید.

بهترین مناطق کرج برای خرید ملک

دوستان عزیز توجه داشته باشید که هیچ بهترینی وجود ندارد و این سرمایه گذاری کاملاً بستگی به بودجه و البته هدف شما دارد. گاهی مواقع ممکن است شما نیاز به یک محل آرام برای سکونت داشته باشید و از طرفی پولتان در طول سال‌ها از بین نرود (قیمت ملک با شیب خوبی افزایش پیدا کند). در حالت دیگر شما می‌خواهید با بودجه خود یک ملک را خریداری و سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمت بیشتر بفروشید که این دو کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند.

برای اینکه بتوانید یک ملک خوش قیمت و خوش ساخت پیدا کنید می‌بایست در ابتدا به دنبال یک محل مناسب مانند جهانشهر, عظیمیه, مهرشهر و گوهردشت باشید که این ۴ منطقه در حال حاظر بهترین‌های کرج محسوب می‌شوند.اگر هم با بازسازی ساختمان آشنایی دارید که راه بسیار ساده‌تر است و معمولاً در هر پروژه بازسازی بین ۱۰۰ الی ۱ میلیارد تومان سود است (باتوجه به نوع ملک).

مهرشهر

اگر به دنبال یک محل آرام و البته خوش آب و هوا هستید که دسترسی راحتی هم داشته باشد بهتر است به مهرشهر فکر کنید. این بخش از کرج که دارای خیابان‌های پهن و البته پارک‌های زیادی است به دلیل داشتن ساختمان‌های بسیار لوکس خود شناخته می‌شود.یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مهرشهر کیفیت خیابان و ساختمان‌هایش است و از طرفی گران‌ترین و بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید کرج را دارد.

در حال حاضر که داریم این مقاله را می‌نویسیم, قیمت ملک‌های نوساز مهرشهر در بهترین خیابان‌ها از حدود متری ۱۳۰ میلیون تومان شروع شده و تا متری ۲۵۰ میلیون هم می رسند و این نشان دهنده کیفیت این محل و ساختمان‌هایش است. یکی از مواردی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که اگر به دنبال مغازه برای کسب و کار خود هستید و تا به حال هم کاری در این رابطه انجام نداده اید, بهتر است در ابتدا از محله‌های ارزان قیمت تر شروع کنید و سپس به مهرشهر و جهانشهر بروید. چرا که برخی از دوستان این تصور را دارند که هر چیز گران قیمتی که در مهرشهر ارائه دهند به فرو می‌رسد! اما به هیچ عنوان اینطور نیست و شما در ابتدا باید برند باشید تا بتوانید به موفقیت برسید و فروش زیادی داشته باشید.

جهانشهر

منطقه بعدی که قصد معرفی اش را داریم بسیار آرام و سرسبز است که به نسبت سایر نقاط ترافیک کمتری دارد. جهانشهر به دلیل پارک‌های بسیار زیاد و کوچه‌های به نسبت باریکش شناخته می‌شود که یکی از بهترین نقاط برای خرید ملک مسکونی به حساب می‌آید. جهانشهر دارای مناطق زیادی از جمله میدان مدنی, میدان جمهوری و میدان سپاه می‌باشد که تمام این میدان‌ها از طرفین به سایر نقاط کرج راه دارند. همین خود یک مزیت بزرگ است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هر محلی که دوست دارید برسید.

در چه مناطقی از کرج سرمایه گذاری کنیم؟ آپدیت ۱۴۰۳

قیمت ملک‌های مسکونی جهانشهر کرج از متری ۶۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۲۰۰ میلیون تومان برای ساختمان‌های فول امکانات و نوساز ادامه دارد. یکی دیگر از مزیت‌های جهانشهر این است که ساختمان قدیمی ساخت اما باکیفیت بسیار زیادی دارد که شما می‌توانید آنها را خریداری و بازسازی کنید.

عظیمیه

قطعاً بسیاری از شما عزیزان نام عظیمیه را شنیده اید و می‌دانید که شب زنده دارترین منطقه کرج است. عظیمیه یک محله تجاری مسکونی است که شما در آن امکانات بسیار زیادی از جمله بیمارستان حرفه‌ای, مرکز تصویر برداری, دفاتر خدماتی, پاساژهای بزرگ و فروشگاه‌ها را دارید و تقریباً تمام کارهای روزمره خودتان را می‌توانید در همین جا انجام دهید. البته عظیمیه امروزه به دلیل رفت و آمد زیادی که دارد به نسبت شلوغ بوده و ممکن است برای کسانی که هیچ علاقه‌ای به ترافیک ندارند عذاب آور باشد.

اما به هر حال پیشرفت عظیمیه به نسبت مناطق دیگر بسیار سریع بوده و شما می‌توانید از این فرصت برای افزایش درامد و ثروت خود استفاده کنید. اگر به دنبال یک محل مناسب برای راه اندازی فروشگاه خود هستید, عظیمیه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و دلیلش هم این است که پاخور بسیار خوبی داشته و به عنوان یک مرکز خرید شناخته می‌شود.

گوهردشت

گوهردشت در حال حاضر یکی از شلوغ ترین خیابان‌ها و محله‌های شهر کرج است که بیشتر این افراد جوان‌ها و کسانی هستند که برای تفریح یا خرید آمده اند. این خود یک بازار هدف بسیار عالیست و نشان می‌دهد که داشتن یک مغازه در بر خیابان اصلی می‌توان چه درامدی برای شما داشته باشد (البته اگر با نحوه کار به طور کامل آشنا باشید). گوهردشت دارای ۱۳ خیابان در دو طرف خود بوده که این یعنی ۲۶ خیابان به طور کلی و تمام این خیابان‌ها قیمت‌های به نسبت بالایی دارند.

نتیجه گیری

در چه مناطقی از کرج سرمایه گذاری کنیم؟ آپدیت ۱۴۰۳

در شهر کرج مشاورین املاک بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که متأسفانه اغلب آنها فایل‌هایی برای تمام مناطق معرفی شده را ندارند. اما در هلدینگ املاک بیاتونی که در حال حاضر چندین شعبه در کرج دارد شما می‌توانید هر نوع فایلی با هر قیمتی از جمله ویلایی, مسکونی, تجاری و زمین خریداری کنید. یکی از مزیت‌های شهر کرج این است که در حال حاظر به اندازه تهران اشباع نشده و هنوز فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی در خود دارد که می‌توانید با بودجه اندک از آنها استفاده کنید. کارشناسان هلدینگ بیاتونی در مناطق دیگری از جمله سهیلیه و کردان نیز فعالیت می‌کنند و تنها کافیست همین حالا با شماره ۳۴۲۱۱۸۱۷-۰۲۶ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6177890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      5 1
      ۲تا۳میلیارد؟در مهرشهر که مزاحه،
    • هومن IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      1 1
      به پاراگراف آخر ، بخش معرفی مهرشهر دقت کنید ! عین واقعیت هستش . احسنت به کسی که این متن رو به خوبی و خیلی سلیس بیان کرده . واقعاً ممنون و سپاسگزارم 🤩🤩🤩
    • ناحی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      1 0
      باسلام البته قسمت‌های دیگر که جز فردیس محسوب می شو د ولی به فردیس نزدیک نیست مثل نگارستان منظریه بنفشه هم با در نظر گرفتن اینکه مسکن های سند دار هستند نیز سرمایه گذاری مناسبی است
    • ناهید ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      1 0
      فکر کنم نویسنده این مقاله سال ۹۵ این مقاله رو نوشته ۲ تا ۳ میلیارد؟!!!!!عظیمیه از متری ۵۰ تومن بدون اسانسور ملک پیدا میکنی تا متری ۲۰۰ میلیون
      • محمد ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
        1 0
        اتفاقا عظمیه و‌کوهردشت جهانشهر خیلی شلوغه ترافیک هست مثل تهران ولی منظریه هم ساختمان های نو‌ شیک وجوددارد و‌خیلی هم کوچه های باز پر از درخت داره و به مترو‌هم نزدیکه و برای سرمایه گذاری هم عالیه
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      0 0
      سرمایه گذاری در مهرشهر بهترین
    • 5660124283 ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 0
      البته به تازگی رزکان نو فردیس هم قیمت ها بالا رفته
    • محمد ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 0
      یکی از آرامترین و بهترین جاهای استان البرز که از نظر امکانات قابل قبول و همچنین از نظر خیابان کشی ، اصولی و مهندسی میباشد به طوری که هنگام بارندگی کوچگترین آبگرفتگی رو نمیبینید و مکانی دلنشین برای زندگی است شهرک وحدت هستش. با خیابانهای پهن و سرسبز و امکانات قابل قبول برای زندگی