دولت غزه: آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول جنایت دیرالبلح هستند

دولت غزه: آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول جنایت دیرالبلح هستند

دفتر رسانه‌ای دولت غزه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم جدیدترین جنایت انجام شده در دیرالبلح دانست و از جامعه جهانی خواست برای توقف حمام خون در غزه اقدام جدی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر رسانه‌ای دولت غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به یک مدرسه و بیمارستان در منطقه دیرالبلح را محکوم و تصریح کرد: ارتش اشغالگر صهیونیستی اندکی قبل جنایت جدیدی را در حمله به یک بیمارستان میدانی برپا شده در داخل مدرسه خدیجه در دیربلح واقع در استان مرکزی غزه انجام داد و جنگنده‌های این رژیم ۳ موشک به سمت این مدرسه شلیک کرده‌اند.

بر اساس این گزارش جنایت‌های صهیونیست‌ها در شرایطی دنبال می‌شود که این رژیم باعث تخریب مراکز بهداشتی و درمانی و به آتش کشیدن بیمارستان‌ها و خارج کردن آنها از مدار خدمت‌رسانی شده و در عین حال فشار گسترده‌ای بر کادر پزشکی و اتاق‌های عمل جراحی باقیمانده وارد می شود که بخشی از این فشارها در نتیجه کمبود ادوات پزشکی و بهداشتی است.

این بیانیه جنایت وحشتناک اشغالگران صهیونیست در حمله به یک بیمارستان میدانی که خدمات پزشکی به ده‌ها بیمار و مجروح ارائه می‌داد را با شدیدترین لحن محکوم کرده و رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مسئول کامل ادامه این جنایت‌ها علیه آوارگان و غیرنظامیان غزه دانست.

دفتر رسانه‌ای غزه از جامعه جهانی و سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی و تمامی کشورهای آزاده در جهان خواست تا بر رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا فشار وارد کنند تا جلوی این نسل کشی و حمام خون که در غزه به راه افتاده، گرفته شود.

در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای که آوارگان فلسطینی در منطقه دیربلح در آن اسکان داده شده بودند، ده‌ها غیرنظامی فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

تعداد مجروحان این حمله وحشیانه بالا است و بنابر اعلام سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی حال بیش از ۶۰ درصد از مجروحان وخیم گزارش شده است، این در حالی است که بیمارستان ادوات و داروهای لازم برای مداوای مجروحان این حمله موشکی را در اختیار ندارد. این بیمارستان اعلام کرده است داروها و کادر پزشکی لازم برای مداوای مجروحان را در اختیار ندارد.

کد خبر 6177895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha