۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱:۳۹

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم:

اربعین حسینی پروژه شیعه هراسی را خنثی می کند

اربعین حسینی پروژه شیعه هراسی را خنثی می کند

قم- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: فعالان رسانه ای باید پروژه شیعه هراسی را با انعکاس جلوه های گذشت و ایثار در رویداد بی نظیر اربعین خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حافظی شامگاه شنبه در نشست به وقت اربعین که با حضور عکاسان خبری استان قم و فعالان اربعین در حوزه هنری استان قم برگزار شد گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی تا به امروز در عرصه های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته ایم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) است و همواره باید علاوه بر پیش رو، عقب ماجرا را هم رصد کنیم و نباید مغلوب فضاسازی در فضای مجازی شد.

وی با بیان اینکه نباید هیچگاه به شکست فکر کرد و هموار باید با امید به آینده در مسیر تداوم انقلاب اسلامی گام برداشت افزود: در سال گذشته ۱۲۰ درصد در جذب نذورات موفق بوده ایم و پیش بینی می شود امسال این رقم افزایش یابد و این امر به برکت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و ارادت مردم به ساخت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

حافظی ابراز کرد: اربعین فصل عملیات حسینی ها است و باید از ظرفیت این رویداد بی نظیر شیعه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان استفاده کنیم.

وی گفت: صهیونیست ها می‌گویند که ما از هیچ قدرتی نمی‌ترسیم اما اربعین در دل آنان رعب و ترس ایجاد کرده است و ما قطعاً از اربعین به قدس شریف می رسیم و این وعده امام راحل محقق خواهد شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم بیان کرد: امروز از مرز میرجاوه تا مهران و کربلا و از آنجا تا سوریه مسیر اربعین است و این حرکت ادامه دارد و با نگاه راهبردی در این عرصه باید قدم برداشت.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه گفت: امروز عکاسان و هنرمندان حاضر در معرکه غزه با انعکاس وقایع و جنایات های رژیم صهیونیستی، جهان را تکان داده اند.

وی با بیان اینکه رویداد اربعین تربیت کننده است افزود: فعالان رسانه ای باید این اصل را در تولید آثار مورد توجه قرار دهند و از سویی دیگر در راستای جلب مشارکت ها در برپایی باشکوه تر اربعین حسینی تلاش کرد و مردم در این عرصه پیش قدم هستند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم افزود: عکاسان و فعالان رسانه ای باید عمق ارادت شیعیان و محبت آنان به سیدالشهداء علیه السلام و مردمان دیگر را به جهان نشان دهند و پروژه شیعه هراسی را با انعکاس جلوه های گذشت و ایثار اربعین حسینی به رخ دنیا بکشند.

کد خبر 6178318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha