۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

هیات خبرنگار؛

توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم هیئت حسینی(ع) در مناطق محروم اهل سنت

توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم هیئت حسینی(ع) در مناطق محروم اهل سنت

مراسم عزاداری محرم به همت کانون فرهنگی و تبلیغی امت واحده اهل سنت شهرستان ارومیه با حضور اهل سنت شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش قهرمانی از عزاداری ماه محرم شهر ارومیه روایت کرد و گفت: به همت کانون فرهنگی و تبلیغی امت واحده اهل سنت شهرستان ارومیه در ایام محرم با حضور اهل سنت شهرستان ارومیه برنامه‌های مختلفی صورت گرفت.

وی افزود: پخت و توزیع غذای گرم در تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجد چهارده معصوم بادکی صورت گرفت و تعداد ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق محروم اهل سنت توزیع شد.

تلاوت روزانه سوره یاسین به نیابت امام حسین علی (ع) از دیگر برنامه‌های اهل سنت شهرستان ارومیه در ایام محرم است. شب زنده‌داری، دعا و تضرع در مساجد اهل سنت در ایام محرم برگزار می‌شود که بخش زیادی از حاضران در این مراسمات، جوانان و نوجوانان اهل سنت هستند که به چشم می‌خورد.

قهرمانی بیان کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع شهادت امام حسین علیه‌سلام براساس کتب اهل سنت، توسط علمای اهل سنت ارومیه نیز از دیگر برنامه‌ها در ایام محرم است.

وی افزود: اهل سنت شهرستان ارومیه در کنار برادران اهل تشیع خود، به عزاداری در ماه محرم می‌پردازد که الحمدالله نشانگر وحدت و همزیستی مسالمت آمیز در استان آذربایجان غربی است.

کد خبر 6178799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha