۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

حسن پور خبر داد؛

مجازات نقدی دو قاچاقی خودروهای خارجی

مجازات نقدی دو قاچاقی خودروهای خارجی

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: قاچاقچی خودروی سواری نیسان به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال جزای نقدی و قاچاقچی خودروی هیوندا سانتافه به ۱۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور افزود: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو هیوندا سانتافه به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میناب رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به اقرار متخلف، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متخلف را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسن پور گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف یک دستگاه خودرو قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پرونده قاچاقچی خودرو روی میز تعزیرات

وی افزود: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو سواری نیسان ROGUE به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرلنگه رسیدگی شد.

حسن پور ادامه داد: شعبه با توجه به اقرار متخلف، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متخلف را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

وی گفت: این گزارش را مأموران فرماندهی انتظامی ویژه کیش پیرامون کشف یک دستگاه خودرو قاچاق برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مجازات نقدی دو قاچاقی خودروهای خارجی

کد خبر 6179441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha