۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی»

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی»

برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی» از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی» متشکل از علیرضا کریمی‌صارمی، محبوبه کیایی و مامک یحیی‌پور از میان ۳۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه از ۱۳۱ شرکت‌کننده، پس از ۲ مرحله بررسی و داوری در ۴ گروه سنی کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال)، بزرگسالان و مربیان کانون ۹ اثر را به عنوان برگزیده و ۲ اثر را در گروه سنی نوجوان شایسته تقدیر شناخت.

در گروه سنی کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، آثار آیلین جهانگیری‌صالح از استان همدان، عسل شاه‌حسینی از استان مرکزی و مرضیه بیات از استان زنجان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

همچنین در گروه سنی نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، آثار باران عموزاده از استان تهران، پویا مهری و مریم رمضانی هر ۲ از استان زنجان برگزیده و سجاد مولایی و نازنین نامدار نیز هر ۲ از استان مرکزی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در گروه سنی ۱۸ تا ۲۲ هیات داوران به علت مناسب نبودن سطح آثار رسیده، اثری را به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی نکردند و در گروه بزرگسالان آثار محبوبه علوی، میثم کرمی و نسرین والی هر سه از استان زنجان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

جشنواره‌ ملی عکس «یاریگران زندگی» با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ویژگی‎های زندگی سالم، ترغیب به زندگی سالم برای جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تاثیر آن بر رشد و فرآیند زندگی بهتر، کاهش آسیب‎های اجتماعی از طریق فرآهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جست‌وجوگر و خلاق آنان و ... برگزار شد.

کد خبر 6179504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha