۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۱

سخنگوی ستاد اربعین گیلان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح

رشت - سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از ثبت نام کنندگان مسیر مرز مهران را برای سفر انتخاب کردند.

محمد احمدی ادیب در گفت‌وگو باگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردمی سازی کنگره اربعین در سال‌های گذشته کلید خورده و اسمال هم باید این جریان به اوج خود برسد.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه مواکب گیلانی، تجلی انسجام و وحدت شیعیان به ویژه گیلانیان ولایتمدار هستند، گفت: گیلانی‌ها در برپایی مواکب، تقویت خدمات‌دهی و اخلاق مداری نسبت به زائران، پیشرو و الگو باشند.

احمدی ادیب با اشاره به اینکه کمیته‌های استانی و شهرستانی در خصوص رفع هرگونه نواقص و مشکلات احتمالی نقش‌آفرینی کنند، اضافه کرد: تشکیل جلسات مکرر از سوی کمیته‌ها و ستاد اربعین گیلان در مرکز و شهرستان‌ها گواره آمادگی این استان برای برپایی یک رویداد فرهنگی و مذهبی باشکوه است.

وی مواکب را مصداق بارز ترویج فرهنگ مردمی‌سازی برشمرد و افزود: مردمی اداره کردن مواکب در کنگره بزرگ اربعین مورد تأکید و توجه است.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از ثبت نام کنندگان پیاده روی اربعین مسیر مرز مهران را برای سفر انتخاب کردند.

کد خبر 6180151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha