۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴

در پی حمله تروریستی به مسجد شیعیان مطرح شد؛

هشدار امام جمعه ملبورن نسبت به تبعات ویرانگر کشتار پاراچنار

هشدار امام جمعه ملبورن نسبت به تبعات ویرانگر کشتار پاراچنار

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و امام جمعه ملبورن کشتار فجیع شیعیان شهر پاراچِنار در پاکستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و امام جمعه ملبورن کشتار فجیع شیعیان شهر پاراچِنار در پاکستان را به شدت محکوم کرد و با سرزنش واکنش منفعلانه مسؤولان پاکستانی در برخورد با نیروهای تکفیری و تروریستی نسبت به پیامدهای ویرانگر تداوم تحرکات فرقه گرایانه افراطیون هشدار داد.


حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی بیانیه‌ای شهادت ده‌ها نفر از ساکنان شیعه شهر پاراچِنار طی حملات تروریستی نیروهای تکفیری را محکوم و با خانواده‌های شهدای پاراچِنار ابراز همبستگی کرد.

وی خطاب به دولت و نیروهای امنیتی پاکستان گفت که قتل فجیع شیعیان در پاراچِنار توانمندی نیروهای امنیتی پاکستان در ریشه کنی پدیده تروریسم و افراط گرایی را به شدت زیر سوال می‌برد.

وحیدی اظهار داشت: جهان اسلام داغدار شهدای مظلومی است که در منطقه به ویژه در پاکستان به دست نیروهای شقی تکفیری و تروریستی به شهادت می رسند.

نماینده شورای علمای شیعه پاکستان در استرالیا خواستار برخورد فوری و غیر جانبدار نیروهای امنیتی علیه نیروهای ضد امنیت در پاراچِنار شد و افزود: ساکنان پاراچِنار وفادار به سرزمین مقدس پاکستان هستند و برای دفاع از مرز و بوم این کشور جان‌های ارزشمند زیادی را فدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام وحیدی هشدار داد که در صورت عدم جلوگیری از تحرکات تروریستی در پاراچِنار پیامدهای مخرب آن دامن تمام پاکستان را خواهد گرفت.

کد خبر 6180860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha