۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

کاظمی خبر داد؛

‌اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دبیری تا پایان مرداد

‌اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دبیری تا پایان مرداد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت:حدود ۵۰ هزار نفر در این مرحله موفق به کسب حدنصاب علمی برای حضور در مرحله دوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی کاظمی با اشاره به اهمیت تأمین معلم در سال تحصیلی جدید، گفت: آزمون استخدامی ویژه جذب دبیر و هنرآموز با هدف رفع نیاز مدارس، در اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی ویژه جذب دبیر و هنرآموز در اسفندماه سال گذشته گفت حدود ۵۰ هزار نفر در این مرحله موفق به کسب حدنصاب علمی برای حضور در مرحله دوم شدند. در همین راستا در تیرماه سال جاری بیش از ۷ هزار کانون ارزیابی تکمیلی تشکیل و در فرایند گزینش این کانون‌ها، حدود ۲۴۸۰۰ هزار نفر از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اولیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد که اسامی این افراد در مردادماه سال جاری اعلام می‌شود.

وی افزود: نتایج اولیه این آزمون در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و قریب به ۵۰ هزار نفر در این مرحله موفق به کسب حدنصاب علمی لازم به منظور حضور در مرحله دوم شدند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر جذب بهترین‌ها برای شغل معلمی، تصریح کرد: معلم تراز انقلاب اسلامی می‌تواند نسلی متخصص، متعهد، مؤمن و انقلابی را تربیت کرده و در همین راستا در تیرماه سال جاری بیش از ۷ هزار کانون ارزیابی تکمیلی تشکیل شد.

وی با اشاره به اهمیت این کانون‌های ارزیابی، گفت: در فرایند گزینش این کانون‌ها، حدود ۲۴۸۰۰ هزار نفر از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اولیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد که اسامی این افراد در مردادماه سال جاری اعلام می‌شود.

کاظمی با اشاره به جزئیات فعالیت کانون‌های ارزیابی تکمیلی اظهار کرد: در این کانون‌ها با بهره‌گیری از سه ابزار ارائه تحلیلی، بحث گروهی و ارائه تدریس، شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای داوطلبان سنجیده می‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد تحولی وزارت آموزش و پرورش در جذب شایسته‌ترین‌ها برای شغل‌های دبیری و هنرآموزی از سال گذشته آغاز و با تحول در منابع آزمون و تشکیل کانون‌های ارزیابی اکنون به بلوغ کامل‌تری رسیده است.

کد خبر 6180861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      7 12
      استخدام دبیر ومعلم مهم نیست شایستگی معلم وتوانمندی وتخصصش برای شغل معلمی مهم است چه فایده ای دارد تعدادزیاد معلم بدون کیفیت وشخصیت برای معلمی استخدام کنیم بلکه معلمی که با عشق وعلاقه سر کلاس حاضر شود ودلسوز وعاشق این شغل باشد کم است واینجور معلمها را بعضا در حق التدریس ها می بینیم نه در استخدامها.
    • ال یحرمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      9 0
      با سلام و خسته نباشد به معاونت محترم داوطلبان زحمت کش زودتر تعیین تکلیف بشن بهتر هست. باتشکر
      • محسن ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
        3 0
        شما با این نام غیر موجه انگار تو همه سایت ها در حال خسته‌ نباشید گفتن به مسئولین هستین!عجیبه
    • سجاد ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      9 2
      در استان کهگیلویه و بویراحمد که این آزمون ها همه پارتی بازی هستند فقط کسانی که پارتی دارن قبول میشن بقیه که ندارند هم ول معطلند.
    • فاطمه ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 1
      والله ما که ندیدیم کسی قبول شه معلوم نیست چه کسانی شاغل میشن
    • ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      2 4
      کاش سابقه ی اموزش دهنده های نهضت امتیاز حساب بشه و پارتی بازی نشه تو مصاحبه
    • واقعا که IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 2
      دبیری ۲۸ اردیبهشت بود ن اسفند ماه
    • حسین IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      1 4
      پدر من ۶۰ماه جبهه دارد جانبازی ایثار گره خودم لیسانس مترجم انگلیسی ولیسانس ابتدای دارم قاری قرآن هستم چندین قهرمانی استانی دارم متاهل وداری دو فرزند هستم در آزمون اخیر حدنصاب نمره من ایقدر بود که باعث تعجب همه بود حتی مسئولین آموزش پرورش شهرمان میگفتن خیالت راحت قبولی شما صددر صد است ولی بخاطر ۵نمره
    • حسین IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      2 1
      چون پارتی نداشتیم ردشدم ایران فقط پارتی همین بیسواد باش پارتی داشته باشی قبولی صددر صد
    • یکتا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      سلام این همه معلم کم دارید کارنامه سبزه‌ای با جنسیت مرد رو جذب کنید.