۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶

در واکنش به ترور شهید هنیه؛

نبویان: صهیونیست‌ها در حال شکست و دست و پا زدن هستند

نبویان: صهیونیست‌ها در حال شکست و دست و پا زدن هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از آنجایی که دشمن صهیونیستی در حال شکست و دست و پا زدن است، دست به ترور و اقدامات زبونانه و ذلیلانه می‌زند.

حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: ترور شهید هنیه یک عملیات ددمنشانه و زبونانه بود.

وی بیان کرد: با وجود آنکه رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته نظامی دنیا است، اما در مقابل حماس، جهاد اسلامی و جبهه مقاومت در حال شکست است و در این شرایط دست به عملیات تروریستی و زبونانه می‌زند.

ترور اسماعیل هنیه اقدامی ذلیلانه بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور فرمودند که رژیم صهیونیستی یک دولت نیست، یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست است؛ ما الان این موضوع را به چشم خودمان می‌بینیم و از آنجایی که این رژیم نمی‌تواند به صورت رودررو با رزمندگان مقاومت از جمله جهاد و حماس مبارزه کند، دست به ترور می‌زند که ترور و عملیات تروریستی، زبونانه‌ترین و ذلیلانه‌ترین شیوه کار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان ما به این موضوع توجه کنند که با این اقدامات نه تنها جبهه مقاومت ضعیف نمی‌شود، بلکه قوی‌تر خواهد شد.

نبویان با بیان اینکه ان‌شاءالله جبهه مقاومت بر اسرائیل، آمریکا و جانیان عالم پیروز خواهد شد، گفت: جبهه مقاومت به پیروزی نزدیک است، چرا که همیشه جبهه مقاومت هوشیار و آماده است و دشمن صهیونیستی در حال شکست و دست و پا زدن است و این اقدامات و ترورها به خوبی نمایانگر این است که دشمن در حالت شکست است و برای همین هم به کارهای زبونانه دست می‌زند.

پیروزی با جبهه مقاومت است

وی بیان کرد: از آنجایی که اسرائیل یک باند تروریستی است، هر جایی که از دستش بربیاید، کار تروریستی انجام می‌دهد. البته صهیونیست‌ها این کارها را به پشتوانه آمریکا انجام می‌دهند که باید بدانند در نهایت پیروزی با جبهه مقاومت و مسلمانان عالم خواهد بود.

نبویان با بیان اینکه مردم و همه مسئولان سیاسی کشور باید به این نکته توجه داشته باشند که ما دشمن داریم، گفت: آزادی‌خواهان جهان هر کجا باشند دشمن دارند و بر این اساس ما همواره باید هوشیار باشیم.

انتخابات ما در امنیت و با آزادی کامل برگزار شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نکته بعدی آن است که آنان می‌خواستند با این کار یک انتقام از مردم ایران بگیرند، چرا که مردم ما حضور پرشکوهی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند. از سوی دیگر، انتخابات ما در امنیت و با آزادی کامل برگزار شد و خواستند با این کار بگویند که ایران امنیت ندارد، اما خیر اینگونه نیست و ایران امنیت دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته بعدی آن است که این برخوردها و ترورها نشان‌دهنده ضعف صهیونیست‌ها است و از آنجایی که قدرت رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند، این اقدام را انجام دادند اما بدانند که این خون‌ها حتماً درخت تنومند جبهه مقاومت را بارورتر و تروریست‌ها را نابود خواهد کرد.

نبویان تاکید کرد: نکته بعدی آن است که جبهه مقاومت حتماً پاسخ سختی به عاملان و بانیان این حرکت تروریستی خواهد داد. از آنجایی که این باند تبهکار یعنی رژیم صهیونیستی کاری به جز قتل و جنایت ندارد، باید با آنان برخورد سخت شود.

منطقه با وجود رژیم صهیونیستی هیچگاه امنیت نخواهد داشت

وی ادامه داد: نکته بعدی این است که امنیت منطقه زمانی حاصل می‌شود که این باند تبهکار از این منطقه کنده و نابود شود و تا زمانی که این باند تبهکار در منطقه است، هیچگاه مردم منطقه امنیت نخواهند داشت. بنابراین این غده سرطانی باید از منطقه کنده شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نتانیاهو که سرکرده این باند قاتل و جنایتکار است و بیش از ۴۰ هزار زن و کودک مظلوم فلسطینی را به شهادت رسانده و قتل عام کرده است، اخیراً در کنگره آمریکا مورد تشویق قرار گرفت و این به این معنا است که آمریکایی‌ها این باندها را به وجود آوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها و ترور شهید هنیه، گفت: سازمان‌های بین‌المللی، شورای امنیت، سازمان ملل و گروه‌های حقوق بشری کجا هستند؟ گویا تمام سازمان‌های بین‌المللی برای دفاع از ظالم ساخته شدند، نه برای دفاع از مظلوم و هیچ امیدی به آنان نیست. بنابراین باید مقاومت کرد، چرا که فقط تئوری ایستادگی و مقاومت می‌تواند پاسخ دهد.

کد خبر 6181581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha