۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

ستاره‌های سینما به ایران‌مال رسیدند!

ستاره‌های سینما به ایران‌مال رسیدند!

پردیس سینمایی ایران‌مال در هفته نخست مردادماه میزبان جمع زیادی از هنرمندان سینما بود تا در اکران‌مردمی «مصائب شیرین ۲» و «ساعت ۶ صبح» خاطره‌ای دیگر را مقابل دوربین رسانه ها رقم بزند. 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حتی گرمای مردادماه نیز نتوانست مانع حضور گسترده سینمادوستان در اکران‌های مردمی ایران‌مال شود. پردیس سینمایی ایران‌مال در هفته نخست مردادماه میزبان جمع زیادی از هنرمندان سینما و مردم مشتاق بود تا در اکران‌مردمی فیلم‌های «مصائب شیرین ۲» و «ساعت ۶ صبح» خاطره‌ای دیگر را مقابل لنز دوربین رسانه‌ها رقم بزند.

در روز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳ بسیاری از هنرمندان و بازیگران سینمای ایران به منظور تجلیل از مرحوم «رضا داودنژاد» به ایران‌مال آمدند تا در اکران آخرین فیلم هنرمند مرحوم و محبوب سینمای ایران حضور یابند. «رضا عطاران»، «پارسا پیروزفر»، «طناز طباطبایی»، «طرلان پروانه»، «زهرا داودنژاد» تنها بخشی از بازیگرانی بودند که در کنار کارگردانان مطرح این روزهای سینمای ایران همچون: «محمد کارت» و «آیدا پناهنده» در کنار مردم به تماشای «مصائب شیرین ۲» نشستند.

مصائب شیرین ۲ با بازی زنده‌یاد رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و نیز محمدرضا داودنژاد سال ۱۳۹۷ به کارگردانی علیرضا داودنژاد ساخته شد و اگرچه متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود اما یک سال بعد در جشنواره جهانی فجر رونمایی شد. این فیلم در همان سال ۱۳۹۸ در تدارک اکران عمومی بود که محقق نشد و بعد از آن هم با شیوع کرونا تا به امروز دیگر رنگ پرده را ندید.

مصائب شیرین ۲ در ادامه قسمت اول این فیلم، داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند.

ستاره‌های سینما به ایران‌مال رسیدند!

اما پردیس سینمایی ایران‌مال در نوبت اکران ۱۷ خود در روز جمعه ۵ مردادماه نیز میزبان «مهران مدیری» هنرمند محبوب کشورمان بود تا اکران مردمی آخرین ساخته خود «ساعت ۶ صبح» را در کنار «علی اوجی» و علاقمندان پرشمارش جشن بگیرد.

این فیلم را مهران مدیری نویسندگی و کارگردانی کرده و «علی اوجی» نیز تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. در این فیلم بازیگرانی «سمیرا حسن‌پور»، «مونا فرجاد»، «مهرداد صدیقیان» و البته مهران مدیری ایفای نقش داشته‌اند و در ژانری اجتماعی داستان مردی در آرزوی شهرت را روایت می‌کند.

از جلوه‌های خاطره‌انگیز این اکران می‌توان به حضور گسترده علاقمندان مهران مدیری در ایران‌مال اشاره کرد که از نقاط مختلف کشور به منظور دیدار و البته عکس گرفتن با این هنرمند گرد آمده بودند.

فیلم‌های ساعت ۶ صبح و مصائب شیرین ۲ از روز چهارشنبه ۳ مردادمه ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ایران‌مال به گیشه اکران رفته‌اند و طی روزهای نخست اکران خود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده‌اند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6181601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha