۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲

سرپرست امور آموزش تحصیلات تکمیلی:

آزمون جامع سطح ۴ حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

آزمون جامع سطح ۴ حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

سرپرست امور آموزش تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: آزمون سطح ۴ در پنج رشته فقه خانواده، تفسیر تطبیقی، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و علوم و معارف قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاده صدرشیرازی اظهار کرد: برگزاری آزمون سطح ۴ طبق آیین‌نامه در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول آن ۴ مهرماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم، اول اسفندماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این آزمون در پنج رشته فقه خانواده، تفسیر تطبیقی، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و علوم و معارف قرآن و با هدف سنجش توان علمی و قدرت استنباط طلاب در حوزه پاسخگویی به مطالب مرتبط با رشته مورد نظر خود برگزار می‌شود.

صدرشیرازی تصریح کرد: نظر به بازنگری آیین‌نامه‌های آموزشی از جمله آزمون جامع و بروز تغییراتی در شکل، شیوه، محتوا و منابع آن در نوبت اسفندماه، صرفا دستورالعمل و منابع آزمون مهرماه، برای استحضار مدیریت‌های استانی و اطلاع‌رسانی به طلاب ارائه شده است.

وی افزود: این آزمون پس از گذراندن کلیه واحدهای درسی مقطع سطح ۴ و به‌صورت سراسری در استان‌های مجری سطح چهار برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست امور آموزش تحصیلات تکمیلی، سوالات به‌صورت متمرکز از طرف ستاد، طراحی و در نهایت تصحیح آن نیز ، توسط مرکز مدیریت انجام خواهد شد.

کد خبر 6181701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha