۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶

فرماندار بیجار:

خدمت به مردم مهمترین دستاورد اردوهای جهادی است

خدمت به مردم مهمترین دستاورد اردوهای جهادی است

بیجار_ فرماندار بیجار گفت: خدمت به مردم مهمترین دستاورد اردوهای جهادی است که برکات زیادی به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: دو مفهوم در نظام اسلامی وجود دارد که نیاز به تفسیر ندارد یکی جهاد و دیگری بسیج است.

وی افزود: هرجا که بخواهیم کار بی وقفه انجام شود و در زمان فوری صورت بگیرد واژه جهاد بیان می‌شود و افراد جهادی به انجام آن عمل می‌پردازند.

وی ادامه داد: واژه دوم هم بسیج است هر جا که نیاز به کمک و حمایتی بوده بسیجیان مخلصانه وارد عمل شدند و به رفع مشکلات کمک کردند.

محبیان تاکید کرد: در سال‌های اول که طرح رزمایش‌های جهادی مطرح شد نواقصاتی وجود داشت اما به مرور این مشکلات بر طرف شد و تا به نقطه‌ای رسیدیم که می‌بینیم یک پزشک جوان و یا یک متخصص و مهندس جوان در کنار یک استاد دانشگاه خدمت می‌کند.

وی اعلام کرد: از ظرفیت اردوهای جهادی می‌توان استفاده کرد تا به مردم در محروم‌ترین نقاط هم خدمت کرد و این از برکات مهم اردوهای جهادی است.

محبیان تاکید کرد: اردوهای جهادی برای ما نیرو هوایی را تربیت می‌کند که با محرومیت آشنا می‌شوند و نیرویی که در آینده مشغول به کار می‌شود با درد مردم آشنا می‌شود و بهتر خدمت رسانی می‌کند.

وی گفت: خدمت به مردم در نقاط محروم اجر معنوی زیادی دارد و برکات زیادی هم به دنبال دارد.

وی به اهمیت اردوهای جهادی اشاره کرد و ابراز داشت: در طی سال گذشته به همت گروه‌های جهادی به هشت هزار نفر در بیجار خدمت رسانی شد و ما اعتقاد داریم هزینه کرد در این گروه‌ها نوعی سرمایه‌گذاری است.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: کار در قالب اردوهای جهادی ارزش زیادی دارد و باید قدر دان این نیروها بود.

کد خبر 6181715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha