۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

ترور ناجوانمردانه رهبر مقاومت فلسطین بی پاسخ نخواهد ماند

ترور ناجوانمردانه رهبر مقاومت فلسطین بی پاسخ نخواهد ماند

اصفهان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نوشت: شهادت مظلومانه و ترور ناجوانمردانه رهبر مقاومت فلسطین در خاک مقدس ایران بی‌شک در سایه تدبیر رهبری آگاه و شجاع بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت شهادت رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد که به شرح زیر است؛

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
خبر شهادت مجاهد خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، دوست و برادر جدایی ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی، رهبر شجاع جبهه مقاومت ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، شهید القدس، اسماعیل هنیه، جان جبهه مقاومت و قلب آزادگان و آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد.

این شهادت مظلومانه و این ترور ناجوانمردانه در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بی شک و در سایه تدبیر رهبری آگاه و شجاع ولی امر مسلمین جهان بی پاسخ نخواهد ماند و یقیناً خون پاک و به ناحق ریخته این شهید عزیز و فرزندانش تا کوچک‌ترین شهدای مظلوم فلسطین به زودی ریشه سست و غرق در خون صهیونیست را از جهان بر خواهد کند.

رحمت خدا بر شهید اسماعیل هنیه و همه شهدای راه مقدس مقاومت و لعنت خدا بر رژیم ددمنش و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها در سراسر جهان.

سید مهدی سیدین نیا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

کد خبر 6181892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha