۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

تاثیر مهارت‌های آمادگی جسمانی بر کاهش هزینه‌های درمانی جامعه

تاثیر مهارت‌های آمادگی جسمانی بر کاهش هزینه‌های درمانی جامعه

شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با ارتقا آموزش و مهارت‌های آمادگی جسمانی می‌توان هزینه‌های درمان آحاد جامعه را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سلیمی ظهر امروز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری بام ایران است و از شرایط جغرافیایی خاص و کوهستانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این موضوع تأثیر بسزایی در افزایش استقامت بدنی و آمادگی جسمانی افراد به ویژه ورزشکاران دارد و فیزیولوژی بدن ورزشکاران را برای صعود به قله‌های مرتفع بدون نیاز به اکسیژن مصنوعی را قوی می‌سازد.

وی با اشاره به نقش آمادگی جسمانی و تندرستی در سلامت جسمی و روحی و روانی افراد جامعه عنوان کرد: با ارتقا آموزش و مهارت‌های آمادگی جسمانی می‌توان هزینه‌های درمان آحاد جامعه را کاهش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: فرهنگ توسعه تمرینات آمادگی جسمانی و تندرستی باید در نقاط مختلف استان نهادینه شود و زمینه تحرک، پویایی و نشاط مردم جامعه فراهم شود.

سلیمی تصریح کرد: رشته آمادگی جسمانی و تندرستی پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی است و لازمه و پیش نیاز در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

کد خبر 6181900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha