۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

۱۰۰ سهمیه استخدامی در طرح شهید زین‌الدین به مرکزی اختصاص یافت

۱۰۰ سهمیه استخدامی در طرح شهید زین‌الدین به مرکزی اختصاص یافت

اراک- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: سهمیه این استان در آزمون‌ استخدامی طرح شهید زین‌الدین ۱۰۰ نفر بود که بیش از ۳۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوربخش عسکری، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای راهبری تحول اداری استان مرکزی اظهار کرد: وظیفه شورای راهبری تحول اداری، رصد نظام اداری و بررسی موارد مرتبط با نظام اداری این استان است.

وی با اشاره به فعالیت شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی در گذشته گفت: بر اساس بخشنامه جدید، عنوان، اعضا و شرح وظایف آن تغییر و اکنون با عنوان شورای راهبری تحول اداری استان مطرح است تا رصد، ارزیابی و نظارت مسائل مرتبط با نظام اداری را انجام دهد.

عسکری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در استان گفت: سهمیه استان در این طرح ۱۰۰ نفر بود که بیش از ۳۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند. تاکنون برای جذب ۶۳ نفر آزمون برگزار شده و نتایج پنج برابر ظرفیت اعلام اولیه شده تا مصاحبه و ارزیابی نهایی آنها صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری یک آزمون متمرکز در وزارت کشور برای جذب ۱۷ نیروی جدید در استانداری مرکزی گفت: مهلت ثبت نام این آزمون تمدید شده و متقاضیان می‌توانند ثبت نام کنند همچنین مقرر است ۱۰ نفر از نخبگان نیز که از طرف بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند در دستگاه‌های اجرایی استان استخدام شوند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به معرفی دستگاه‌های برتر طبق ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ در جشنواره شهید رجایی گفت: در این ارزیابی ۵۶ دستگاه اجرایی مشارکت داشتند و در ۶ گروه، دستگاهی که بالاترین امتیاز را کسب کرد معرفی شد.

عسکری گفت: در جشنواره شهید رجایی امسال نیز، ۱۰ دستگاه اجرایی نیز در موضوعات استانی مثل ایجاد اشتغال، بهبود محیط کسب و کار، اجرای مصوبات سفر شهید جمهور، فرزندآوری، ازدواج و اطلاع رسانی و تبیین افکار عمومی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

کد خبر 6181917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha