۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

بیانیه دانشگاه امیرکبیر؛

شهادت اسماعیل هنیه پایداری مجاهدان مقاومت را افزایش خواهد داد

شهادت اسماعیل هنیه پایداری مجاهدان مقاومت را افزایش خواهد داد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیانیه‌ای شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به رهبر معظم انقلاب، مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و آحاد مسلمانان جهان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

شهادت اسماعیل هنیه (رضوان الله علیه) اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی، قاتل زنان و کودکان و مرتکب نسل‌کشی در غزه و غاصب سرزمین فلسطین و مقدسات امت، قوی‌تر خواهد کرد و عزم و اراده ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود را جزم‌تر خواهد کرد.

این حق مسلم برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است تا نسبت به شرافت، امنیت، اقتدار خود در نسبت با تحرکات مذبوحانه و رذیلانه رژیم غاصب اسرائیل اقدام لازم و پشیمان کننده را صورت دهد.

ما دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر ضمن محکوم کردن این جنایت بزدلانه، از خداوند متعال خواهانیم این فرمانده شهید بزرگ و عزیز را در شمار شهدا بپذیرد و او را مشمول رحمت و رضوان گسترده خود قرار دهد».

کد خبر 6182031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha