۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۶

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید قالب‌های شیرینی پزی در اصفهان

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید قالب‌های شیرینی پزی در اصفهان

اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید قالب‌های شیرینی پزی در اصفهان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان امام رضا (ع) -خیابان فضیلت گزارش شد، ادامه داد: بلافاصله اکیپ آتش نشانان با تعدادی اطفائیه سنگین، خودرو پلتفورم و خودروی حامل دستگاه تنفسی از ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این کارگاه در ۲ طبقه که هر طبقه حدود ۴۰۰ مترمربع بود و به‌صورت غیراصولی انبارداری شده بود از دو مسیر ضلع غربی و شرقی رینگ اطفا حریق توسط آتش‌نشانان انجام شد و از سرایت شعله به دیگر نقاط جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: با توجه به وسعت حریق و امکان سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور، اکیپ‌های عملیاتی بدون فوت وقت و با سرعت عمل بسیار زیاد اقدام به اطفا آتش کردند.

شریعتی اضافه کرد: خوشبختانه این حریق بدون هیچ‌گونه خسارت جانی اطفا شد و علت آن نیز توسط کارشناسان علت یابی حریق سازمان در دست بررسی می‌باشد لذا به شهروندان عزیز توصیه می‌شود در انبارها همواره رعایت اصول ایمنی انبارداری همچنین چیدمان اصولی و تفکیک وسایل کنار یکدیگر اقدام کنید.

کد خبر 6182366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha