۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰

رییس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین:

یادمان‌های دفاع مقدس ایلام برای بازدید زائران اربعین مهیا می شوند

یادمان‌های دفاع مقدس ایلام برای بازدید زائران اربعین مهیا می شوند

ایلام-رییس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس در ایلام برای بازدید زائران اربعین حسینی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید سوری ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس در ایلام که در مسیر زائرین اربعین حسینی قرار گرفته‌اند، برای بازدید زائرین مهیا خواهند شد.

سردار سوری افزود: استان ایلام از لحاظ اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان‌های پیشرو کشور است که با توجه به قرار گرفتن مناطق عملیاتی در این استان، بایستی زمینه بازدید هرچه بیشتر کاروان‌های راهیان نور استان‌های دیگر را از یادمان‌های ایلام فراهم کنیم.

وی بیان داشت: اردوهای رویداد محور از جمله عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران، حادثه بمباران زمین فوتبال چوار و عملیات محرم بایستی به صورت ویژه دنبال شود و ما در صدد هستیم که بخشی از کاروان‌های راهیان نور را برای بازدید از این مناطق سوق دهیم.

سردار سوری در ادامه بر تقویت زیرساخت و توسعه شبکه خادمین یادمان‌ها تأکید کرد و افزود: در کنار بازدید کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی می‌توان زمینه بازدید اقشار مختلف بسیج از مظاهر پیشرفت و آبادانی در استان را نیز فراهم کرد.

کد خبر 6182431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha