۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱

مدیر مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات:

غزه زنده است و تنها نیست

غزه زنده است و تنها نیست

سارا طالبی مدیر مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی شهادت اسماعیل هنیه را به همسر ایشان ام عبدالسلام و دختر آن شهید والامقام تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا طالبی مدیر مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی شهادت اسماعیل هنیه را به همسر ایشان ام عبدالسلام و دختر آن شهید والامقام تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سرکار خانم ام عبدالسلام

همسر محترم جناب اقای شهید اسماعیل هنیه

سرکار خانم سارا هنیه

دختر محترم شهیداسماعیل هنیه

سلام و رحمت ابدی خدای متعال بر شما و بر بزرگ مرد حماس، شهید اسماعیل هنیه

امروز قلب تپنده ای که در جهان خسته از ظلم غارتگران، برای آزادی انسان می‌تپید، نشانه قرار گرفت، تا بایستد و جهانی را از بیدار شدن و طلب حق مستضعفین، مانع شود، اما چقدر نادان و ترسو.....

امروز ما زنان حامی جریان مقاومت در همه جای جهان، آماده‌تر شده ایم کنار شما به نمایندگی از همه تاریخ مبارزه و مقاومت فریاد بزنیم و بلند بگوییم، اسماعیل هنیه زنده است، غزه زنده است، قلب تک تک ما سپر گلوله‌های حرامیانی است که فکر می‌کنند غزه تنهاست، غزه تنها نیست، غزه مادرانی دارد که در مسیر تاریخ، در جغرافیایی برای مرزها شیر اقتدار به فرزندانشان داده اند، غزه مادرانی دارد که پدران مقاومت را خوب مرد بارآورده اند، مقاومت، دخترانی دارد که ناامید نمی‌شوند، سرود امید می‌خوانند، مادرانی که گریه هم که می‌کنند، اشک‌ها به قطره‌های خون شهدای بعدی این راه، حرارت می‌بخشند، مادران غزه، قرآن را زندگی می‌کنند...
و دشمن هرروز بگوید تعداد شهدا بیشتر شده است، مارا چه باک، که ما با بشارت وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ بزرگ شده ایم.

روایت مادران و دختران مقاومت امروز، از قلب آمریکا، تا شرق و جنوب و سیاه و سفید، تا یمن و سوریه و افغانستان و هند و ترکیه، همه مردم را بیدار کرده، مادران ایران اسلامی حامی و همدل با مادران مقاومت اند، ما همدلانه این راه را کنار هم خواهیم طی کرد، ما قلبمان لبریز از سرور طوفان الاقصی است، سروری که همه تلاش عاجزانه همه قدرتمندان، نتوانسته هنوز لذتش را از بین ببرد و نخواهد توانست.

تبریک و تسلیت گرم خواهرانتان در ایران را پذیرا باشید...

و خدا ما را کافیست...

سارا طالبی

خادم بانوان پیشروی نهضت تبلیغ اسلام ناب

کد خبر 6182650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha