۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۷

امام جمعه خارگ:

انتقام ترور شهید هنیه خواسته همه آزادی خواهان جهان است

انتقام ترور شهید هنیه خواسته همه آزادی خواهان جهان است

بوشهر - امام جمعه خارگ گفت: انتقام و اقدام فوری شورای امنیت ملی خواست همه آزادی خواهان جهان است تا التیامی بر رنج‌های مردم مظلوم غزه و مقاومت حماس باشد.

حجت الاسلام محمود کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بار دیگر مجاهدی از جهان اسلام که عمری در آزادسازی قدس شریف و هماهنگی میان جبهه مقاومت تلاش فراوان داشت، به دست اسرائیل غده سرطانی قرن به شهادت رسید. شهادت پرافتخار شهید اسماعیل هنیه که نماد وحدت شیعه و سنی است را خدمت جبهه مقاومت در غرب آسیا و همه مردم ایران به ویژه مردم ولایت مدار جزیره مقاوم خارگ تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: بی شک انتقام از همه عوامل این ترور در سطوح مختلف در برنامه جبهه مقاومت خواهد بود و انتقام حتمی محو اسرائیل از منطقه است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: اما ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی از اول انقلاب این حرکت‌های تروریست‌ها را دیده‌اند و منشأ آن را می‌شناسند و این حرکات نمی‌تواند ما را از مسیر تمدن سازی حول اسلام عزیز را ناامید کند.

حجت الاسلام کارگر گفت: قطعاً انتقام اعجاب برانگیز نیروهای مسلح و اقدام فوری شورای امنیت ملی خواست همه آزادی خواهان جهان می‌باشد تا التیامی بر رنج‌های مردم مظلوم غزه و مقاومت حماس باشد. مراقبت از بازی نکردن در میدان جنگ شناختی که در پی حوادث مختلف در کشور اتفاق می‌افتد را به همگان توصیه می‌کنم.

کد خبر 6182655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha