۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۲

زاکانی مطرح کرد؛

شهادت هنیه پیامی جز سقوط رژیم منفور صهیونیستی نخواهد داشت

شهادت هنیه پیامی جز سقوط رژیم منفور صهیونیستی نخواهد داشت

شهردار تهران گفت: امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم جهان است و مسیر سقوط را طی می کند و شهادت هنیه پیامی جز سقوط این رژیم نخواهد داشت. 

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران شامگاه چهارشنبه ۱۰ مرداد در دومین رویداد محرم شهر که با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسولان و مدیران شهری در میدان آزادی برگزار شد، گفت: دشمن سعی کرد با هزاران جنایت انتقام‌خود را از اسلام و کشورهای اسلامی بگیرد؛ بر خلاف سبوعیت دشمن هر روز افق جدیدی از مقاومت ایجاد می‌کند و امروز در غزه قهرمان و این پرچم افتخار را در دست شهدای مقاومت می‌بینیم.

وی افزود: قدرت ایمان مردم در فلسطین غوغا کرده است. آنان توانسته‌اند افتخار افرینی در اوج مظلومیت و اقتدار در اوج دشمنی دشمن راه سعادت را طی کنند و جهانیان را به عدالت نوید دهند.

شهردار تهران گفت: دشمن صهیونیستی در حرکاتی کودکانه در میدان مقاومت در ایران اسلامی فرزند اسلام شهید هنیه را به شهادت رساند. دشمن فکر می‌کند با شهادت یک سردار، پرچمدار و علمدار را به زیر بکشد، اما هر شهید که به خاک می‌افتد، صدها مرد و جوانمرد پا به میدان مقاومت می‌گذارند. اسماعیل هنیه مزد خود را از خدا گرفت و همه انبیا به دنبال شهادت و همه رادمردان به دنبال لقا الهی هستند و دنیا کوچک‌تر از ان است که دنیا آنان را شیفته خود کنند.

وی افزود: این شهید رسالت خود را در اوج مظلومیت اما اوج قدرت به سرانجام رساند. نظم ننگین جهانی دهه‌های گذشته در حال شکستن است و منطقه در حال تغییر جغرافیای سیاسی و شرایط جدید بوده و آن رخ نمایاندن ایمان است.

زاکانی گفت: امروز آرزوی آزادی فلسطین برای همه آزادیخواهان حتی آزادیخواهان در آمریکا و اروپا نه یک آرزو بلکه یک‌واقعیت دست یافتنی است. طوفان الاقصی پایان عمر ننگین رژیم بود. ۷۵ سال کشتار و جنایت، غارت و ظلم سبب شد طوفان الاقصی انجام و این عملیات سرعت نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت ببخشد.

وی ادامه داد: وعده صادق قدرت سیلی زدن به دشمن را آشکار کرد. انتقام سخت و برخورد قاطع و مقابله شفاف با این رژیم وعده‌ای است که انقلاب داده است و به زودی خواهیم دید این رژیم چگونه از کرده‌خود پشیمان می‌شود.

شهردار تهران گفت: کشورهای اسلامی باید این حرکت کور را در عمل و فراتر از زبان محکوم و به گونه‌ای عمل کنند که سرعت نابودی آن تسهیل شود. امروز آزمون دیگری برای مدعیان آزادی و مبارزه با تروریسم است. ماه‌ها است ده‌ها هزار نفر در غزه مظلوم و سرزمین غصب شده فلسطین در محاصره‌اند و در خون خود می‌غلتند. امروز روزی است که جهان باید به پا خیزد و این مهم به لطف الهی و به همت کشورهای محور مقاومت و خصوصاً مردم فلسطین انجام خواهد شد.

وی افزود: ای آمریکا و رژیم صهیونیستی مرگ بر شما که با همه سلول‌های خود جنایت می‌آفرینید و درود بر سلیمانی و هنیه که به ما و جهانیان درس آزادگی آموختند.

زاکانی گفت: امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم جهان است و مسیر سقوط را طی می‌کند و شهادت هنیه پیامی جز سقوط این رژیم نخواهد داشت.

همچنین در رویداد محرم. شهر علاوه بر ساخت سفینه النجاة به وسعت ۷۵۰ متر مربع، چایخانه حسینی، خیمه یاری برای کمک‌به نیازمندان، خدمات عرضه ارز برای زوار اربعین، خدمات صدور گذرنامه اربعین، موکب‌های پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.این رویداد تا ۲۳ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در میدان آزادی برپا خواهد بود.

کد خبر 6182735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha