۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

خون شهید «اسماعیل هنیه» موجب انسجام جهان اسلام می شود

خون شهید «اسماعیل هنیه» موجب انسجام جهان اسلام می شود

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: به برکت خون شهید «هنیه» اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام ایجاد خواهد شد و این خبر بسیار بدی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: جنایتی که اتفاق افتاد تلاش برای تاثیرگذاری بر شکست های پی در پی تحولات میدانی است که امروز نقش آفرین اصلی و هدایت گر اصلی آن جریان و جبهه مقاومت و گروه های مبارز فلسطینی هستند.

وی افزود: آنچه تا به امروز تجربه شده و ما در برهه های مختلف دیدیم و تجربه کردیم این است که اقدامات اینچینی که فاقد ارزش نظامی و سیاسی از منظر جایگاه و اهمیت است نمی تواند تحولات و اتفاقات میدانی را به سمت خود تغییر دهد و حتما جریانی که دست برتر را دارد جبهه مقاومت است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: خیلی ها تلاش میکنند که بیان کنند جریان مقاومت فرایند نزول را طی میکند اما این تحلیل اشتباه است و جریان مقاومت دست برتر را در مواجهه با تحولات منطقه دارد.

کاظمی اضافه کرد: این اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی حتما موجب وحدت، انسجام و یکپارچگی دنیای اسلام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد:

اگر در بعضی بخش ها و نظام های سیاسی در حمایت از آرمان فلسطین با اشکلات و ضعف هایی روبرو بودیم و همراهی لازم با مردم غزه صورت نگرفته به برکت خون این شهید آن اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام ایجاد خواهد شد و این خبر بسیار بدی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر 6182786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha