۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۷

در گفت‌وگو با مهر تاکید شد؛

تمهیدات اداری کاهش مصرف برق در استان سمنان/ الزام به صرفه جویی

تمهیدات اداری کاهش مصرف برق در استان سمنان/ الزام به صرفه جویی

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان از تمیدات لازم برای کاهش مصرف برق در ادارات استان خبر داد و گفت: علاوه بر تعطیلی پنجشنبه‌ها، ادارات مکلف به کاهش مصرف برق نیز شده‌اند.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به افزایش دما و بالا رفتن میزان مصرف انرژی به خصوص برق بیان کرد: مدیریت مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی مسئله بسیار مهم و یکی از اولویت‌های اساسی استان سمنان است.

وی با بیان اینکه در زمینه کاهش مصرف انرژی برق تمهیداتی در بخش‌های مختلفی از جمله اندیشیده شده است، تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های دولتی مکلف به کاهش مصرف مصرف برق در این روزها هستند.

معاون عمرانی استاندار سمنان از تداوم تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات استان تا نیمه شهریورماه خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل‌ها دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها ۳۰ درصد از مصرف برق خود را نیز می‌بایست کاهش دهند.

حمیدی با بیان اینکه در کنار این امر ادارات و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که در ساعات غیر اداری صرفه جویی برق را تا ۶۰ درصد بالا ببرند، تاکید کرد: تمام این دستورالعمل‌ها در سراسر ادارات و دستگاه‌های دولتی استان لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه نحوه اجرا و رعایت دستورالعمل‌ها در ادارات استان سمنان بازرسی و نظارت خواهد شد تا حتماً تمام ادارات به این امر پایند باشند، افزود: استفاده از مولدهای برق مانند ژنراتور از دیگر تمهیداتی است که برای کاهش مصرف برق در ادارات استان سمنان مد نظر قرار دارد.

کد خبر 6182856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha