۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:

آب پایدار به ۴۹ روستای دیگر در شهرستان سرپل‌ذهاب رسید

آب پایدار به ۴۹ روستای دیگر در شهرستان سرپل‌ذهاب رسید

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: آب پایدار به ۴۹ روستای دیگر در شهرستان سرپل‌ذهاب رسید.

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌ای روستایی که در سال ۱۴۰۱ آغاز شده، اظهار کرد: این پروژه‌ها با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه آب و فاضلاب استان در سال ۱۴۰۱ آغاز شده که آبرسانی به مجتمع «تپه‌ماران و جگیران» در سرپل‌ذهاب پروژه حفر ۲ حلقه چاه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بخشی از لوله‌گذاری و ایجاد مخازن در پروژه آبرسانی به مجتمع «تپه‌ماران و جگیران» در سرپل‌ذهاب توسط شرکت آب و فاضلاب استان و بخشی نیز توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با محوریت قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: اقدامات انجام شده در پروژه آبرسانی به مجتمع «تپه‌ماران و جگیران» در سرپل‌ذهاب با حفر ۲ حلقه چاه عمیق با آبدهی مجموعاً ۶۰ لیتر در ثانیه، اجرای لوله‌گذاری به متراژ بیش از ۴۱ کیلومتر، ساخت بیش از یک هزار و ۲۰۰ مترمکعب مخزن و ایجاد ۲ ایستگاه پمپاژ دنبال شده و هم‌اکنون عملیات اجرایی این پروژه به پایان رسیده است و پروژه در چند روز آینده وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

داودی اعتبار هزینه شده در این پروژه را بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۴۹ روستا و جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6182866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha