۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران تهران در پی شهادت شهید هنیه

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران  تهران در پی شهادت شهید هنیه

حجت الاسلام کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پیامی شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پیامی شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست، به خون یکی از پاک‌ترین و شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته گشت. یقیناً شکست رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده، با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم می‌سازد و هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، شهید دکتر اسماعیل هنیه، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال رژیم صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی بود که به آن باور داشت، و در طول این مسیر، در انتظار شهادت بود.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با دست زدن به این جنایت و ترور کثیف، به روند نابودی خود سرعت بخشیده است. کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی، با حمایت مستقیم آمریکا و غرب، همراه با بی عملی و سکوت دولت‌های جهان اسلام، گستاخی صهیونیست‌ها را فزونی می‌بخشد.

ملت بزرگ ایران اسلامی، خونخواهی این شهید عزیز را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده، وظیفه خود دانسته و شمارش معکوس برای تاوان سنگین کودک‌کشان و جلادان خون آشام را آغاز کرده است.

شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه (رضوان الله علیه) اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، قوی‌تر خواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن محکوم کردن این اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی، شهادت این مجاهد بزرگ و همراه ایشان را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، امت اسلامی و ملت غیور فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، خانواده آن شهید عزیز، گروه‌های مقاومت فلسطینی و کلیه دولت‌ها و ملت‌های حامی آرمان فلسطین و آزادیخواهان جهان تسلیت عرض می‌نماید.

کد خبر 6182933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha