سی‌ ان ان مدعی شد: درخواست آمریکا از ایران و حزب الله لبنان

سی‌ ان ان مدعی شد: درخواست آمریکا از ایران و حزب الله لبنان

شبکه سی ان ان مدعی ارسال پیام‌های با واسطه از سوی آمریکا خطاب به ایران و حزب الله لبنان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه سی ان ان به نقل از یک منبع مدعی شد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از نخست وزیر قطر خواسته پیام‌هایی به ایران و حزب الله لبنان منتقل کند.

در این گزارش آمده است که محتوای پیام‌های مذکور درخواست به حفظ آرامش و عدم واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و همچنین فؤاد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله است.

پیش از این نیز شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سرویس شاباک سطح محافظت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به همراه وزرای کابینه وی را افزایش داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: رئیس سرویس شاباک دستور داده هر گونه رفت و آمد نتانیاهو و وزرا با اطلاع و موافقت وی صورت پذیرد.

در این گزارش تصریح شده است: دستور داده شده نتانیاهو بدون جان پناه همراه، در هیچ رویدادی شرکت نکند.

این اقدامات رژیم صهیونیستی از ترس واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6183226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      18 1
      این مردک جربزه گرفتن قلاده سگ پلیدوزنجیریش رانداردبه خونخواهان بحق التماس می کند؟بایددرسی به این رژیم سفاک دادکه دیگرجرئت فکربیشه شیران رانکند چه برسدبه غلط های اضافی.
    • مهر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      6 6
      همان که شبانه روز در ترس باشند بهترین گزینه است هزینه محافظت دائمی به مراتب سنگن تر از ترور یکی از انان است
    • محمدعلی ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      15 4
      جهان‌ازکاری‌که‌اسرائیل‌کردناراحتند لعنت‌مرگ‌براسرائیل
    • طاهره گ ک ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      16 1
      وقتی غلط زیادی می کنید نقشه های شیطانی می کشید و سرمست می شید مثلا از پیروزیتون ، فکر بعدش رو هم بکنید مجبور نشید التماس کنید شما ملعونهایی هستید که هواپیمای مسافربری ما رو زدید بعد به اون حرومی ها مدال دادید پس نباید شما رو بخشید
    • ناشناس IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      10 1
      گذشت و صبر در برابر جنایتهای اسراییل کاری اشتباه است. که باعث پشیمانی بیشتر می شود. یک قدم به عقب برگردید ده قدم به جلو می ایند.
    • ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      3 0
      این صهیونیستهای پلید ترور کردند و رفتند و متاسفانه تروریست فرار کرده و شناسایی نشده.حالا تمام فکرم مشغول شهادت رییسی و عبدالهیان هست که خیلی شبیه این ترور کثیف هست و هر طور فکر میکنم سناریوی ترور رییسی و همراهانش توسط صهیونیستها دور از تصور نیست
    • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      7 0
      اسرائیل(باند جنایتکار) باید نیست و نابود شود، و می شود! این وعده خداست.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      3 0
      خود ریس شاباک باید بزنن
      • NP ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
        1 0
        چه رئیس شاباک باشه چه هر افراطی دیگر هر جنایتکاری مثل دایناسورها باید از روی کره ی زمین برای نجات انسان های بی گناه پاک حذف بشه . تا نسل و فطرت ذات این انسان ها پاک نشه دنیا به صلح ثبات آرامش از وجود این افراد پر شرور ابلیس نمی رسه،برای همین وعده الهی باید انجام اجرا بشه و این وعده پروردگار و تکلیف
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      1 0
      یکبار برای آخرین بار تمام زیرساخت های رژیم سهیونیستی باید نابود و نتانیاهو به درک واصل شود ،در غیر اینصورت هرروز جهان درگیر ترور خواهد بود
    • ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 0
      اول هر کشوری که موشک ایرا حزب الا را رهگیر کند همون کشور را بزنید اول ناو آمریکا را ،دوم انگلیس حالا هواپیماهاشون را ردیف میکنم ،خوب تو آمریکا نقشه میکشین بعد مییاین التماس می‌کنین ،بایدن لیوه داره چه غلطی می‌کنه این کودک چقدر خونشون ریخته بشه ،باید اول جاهای حساسشو بزنید دوم حمایت زمینی بشه این اسر
    • US ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      1 0
      اصلا توجه نكنيد و اين چرنديات راگوش ندهيد.انتقام بايد خيلى سخت تانابودى اسرائيل گرفته بشود .آمريكا اين جنايت را با دستور خود و بالحماية خود مرتكب ميشود و آنگاه دستور ميده كه مقاومت خونسرد باشد چرا؟ توجه كردن به چرنديات آمريكا حماقت محض است .
    • NP IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      1 0
      خطاب به آمریکا قلاده اسرائیل تو دست خودته یا قلاده خودت تو دست اسرائیل مثل کفتار لاشخور عقربی هستید که جز شرارت نیش زدن آشوب هیچی نمی فهمید شما دروغگوترین کثیف ترین نسل از بشر و بزرگترین حامی اسرائیل داعش برای انجام ترورها کشتارها نسل کشی کلی مسلمانان در طول تاریخ یک شمر فرعون یزید زمانه هستید .