۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

وزارت دفاع روسیه:

تلفات نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶۵ نظامی بود

تلفات نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶۵ نظامی بود

وزارت دفاع روسیه در گزارش ۲۴ ساعت گذشته عملیات ویژه ارتش این کشور علیه اوکراین، تلفات نظامیان اوکراینی را ۱۹۶۵ نفر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار تلفات نیروهای اوکراینی در محورهای مختلف درگیری طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹۶۵ نظامی می‌رسد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ موشک‌انداز آمریکایی پاتریوت، یک مرکز کنترل پهپاد و چند ایستگاه راه‌آهن که افراد و نیروهای ذخیره ارتش اوکراین را در خود جای داده بود هدف قرار گرفتند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ پهپاد اوکراینی، ۱۴ موشک «هیمارس» و یک موشک تاکتیکی آمریکایی «آتاکمز» از سوی ارتش روسیه منهدم شده است.

علاوه بر این وزارت دفاع روسیه بیان کرد که نیروهای منطقه جنوب ارتش روسیه کنترل چندین موضع پیشروی را به دست گرفته‌اند و ۲ ایستگاه جنگ الکترونیک «نوتا» و ۵ انبار مهمات را منهدم کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: نیروهای منطقه غرب ارتش روسیه مواضع خود را بهبود بخشیدند، با ۲ ضدحمله مقابله کردند و تلفاتی به میزان ۵۳۵ نظامی و یک تانک را به نیروهای اوکراینی وارد کردند.

کد خبر 6183288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      7 2
      روزانه دوهزار نفر نظامی اوکراین کشته می شوند ماهانه پنج لشکر نابود می گردد اگر چنین آماری واقعی باشد یک سال دیگر بیش اوکراین تمام ارتشش نابود می شود، جایگزین آن نفرات آموزش و زمان می خواهد که امکان پذیر نیست
      • داریوش US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
        3 4
        تلفات اکراین اگر هم اینقدر نباشد ولی بالاست واگر کمکهای غرب نبود بیشک اکراین نمیتوانست مقاومت کند..
      • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
        5 1
        روسیه با دروغ همچین آماری رو میده تا روحیه سربازان شکست خورده خودش رو تقویت کنه ولی از اون طرف خودش بیش از ۴۰۰هزار سرباز از دست داده یعنی از دست دادن لشکرهای عظیم و همچنین باعث مهاجرت عظیم روس‌ها به خارج از کشور شده که یعد از اوکراین نفر دوم مهاجرت هستند
    • توکلی IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      4 2
      باید این کشتار وجنگ تمام شود اینها جوانان یک ملت هست که توسط آمریکا تحریک می‌شوند
    • عزیزاله نیکوطلب IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      7 0
      روسیه هیچ موقع حرف راست و آمار دقیق نداده اگه اینطور که میگه تلفات میدن الان باید نه تنها اوکراین بلکه نصف جمعیت جهان کشته شده بود
    • ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 0
      روسیه این آمارو میدن که اوکراین به صلح نزدیکتر بشه وگرنه اشتباه کرده روسیه که جنگ رو شروع کردن فقط جنگ ۵۰ درصد سیاست بازی میشه این آمار رو میدن که زلیسکی از بایدن فاصلش بیشتر بهشه
    • مهربان مرادی ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      3 0
      مرگ بر روسیه کثیف و جنایتکار ، امیدوارم روسیه فرو بپاشه و تجزیه بشه
    • ناشناس936 PL ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      1 0
      روسیه کشوری متجاوز و غارتگر است.دروغگو است.
    • سلیمی ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 2
      هیچ جنایتی بزرگی در کره زمین اتفاق نمیفته مگه انگلیس ها هم میدونند ودستورشو صادر میکنند.آمریکاییها اسراییلی ها سگهای انگلیس ها هستند.واکراینهای بدبخت موش آزمایشگاهی تضعیف قدرت روس .