۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱

رییس پلیس آگاهی بوشهر خبر داد؛

طرح مقابله با سرقت در بوشهر اجرا شد/ دستگیری ۳۸ سارق

طرح مقابله با سرقت در بوشهر اجرا شد/ دستگیری ۳۸ سارق

بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مقابله با سرقت در دهه اول مردادماه سال جاری در سطح استان خبرداد و گفت: در اجرای این طرج تعداد ۳۸ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ جوشن سهرابی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دلیل انتظارات به حق شهروندان و در هماهنگی صورت گرفته طرح سه روزه ویژه مقابله با جرایم سرقت‌های خشن، مهم و خرد در اواخر دهه اول مردادماه با بهره‌گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: تلاش شبانه روزی همکاران در این عملیات هدفمند منجر به شناسایی و دستگیری تعداد ۳۸ نفر سارق و مال خر؛ کشف تعداد ۸۸ فقره انواع جرایم سرقت از جمله کشف تعداد ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، کشف تعداد ۱۰ فقره سرقت طلاجات از منازل، کشف تعداد ۲۴ فقره سرقت از اماکن و غیره شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ضمن تاکید در استرداد میزان قابل توجهی اموال مسروقه کشف شده به افراد مالباخته در این طرح سه روزه؛؛ گفت: برای کنترل و کاهش وقوع جرایم سرقت ازجمله سرقت وسیله نقلیه، سرقت احشام، سرقت منزل، سرقت مغازه، موبایل، اماکن و غیره همراهی و همکاری بیشتر شهروندان در رعایت توصیه‌ها و خود مراقبتی و همراهی تعداد ۲۷ دستگاه دارای شرح وظایف مورد نیاز مبرم است.

وی بیان کرد: پلیس آگاهی استان مأموریت مقابله با جرایم سرقت را با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.

کد خبر 6183338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha