۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

منابع انسانی کارآمد و توانمند موتور محرکه توسعه است

منابع انسانی کارآمد و توانمند موتور محرکه توسعه است

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع انسانی کارآمد و توانمند موتور محرکه توسعه است از این رو باید گام‌های مؤثرتری در راستای تامین نیازهای صنفی برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نادرقلی ابراهیمی ظهر پنجشنبه در آئین پنجاه و هفتمین سالگرد تأسیس واحد صنعتی ماشین‌سازی اراک، اظهار کرد: این واحد تولیدی به واسطه تولیدات خود با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن توانست کشور را در بسیاری از نیازهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بی‌نیاز کند و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش برجسته این واحد تولیدی در دوران دفاع مقدس برای ساخت تجهیزات جنگی، بیان کرد: انتظار است نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی از تمام ظرفیت‌های برای ارتقای جایگاه این واحد تولیدی بهره گیری کنند.

ابراهیمی، یکی از راهبردهای محوری برنامه هفتم توسعه را توجه به مسائل اقتصادی عنوان کرد و افزود: این مهم باید در تمامی حوزه‌ها به ویژه اقتصاد به درستی تبیین شود.

وی تاکید کرد: منابع انسانی کارآمد و توانمند، موتور محرکه توسعه است از این رو نیاز است در راستای تأمین نیازهای صنفی این جامعه هدف، گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وی بیان کرد: مسؤولان دولت سیزدهم در استان مرکزی تمام ظرفیت‌ها را در راستای رفع نیازهای مردم به کار گرفتند و انتظار است تا استقرار دولت چهاردهم، مدیران ارگان‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

کد خبر 6183342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha