۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳

گفت و گوی مهر؛

انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده‌ای صادقی دیگر گرفته می‌شود

انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده‌ای صادقی دیگر گرفته می‌شود

بندرعباس- نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه گفت: انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده‌ای صادقی دیگر گرفته می‌شود.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اقدام تروریستی و مزدورانه ترور اسماعیل هنیه از رهبران جنبش حماس توسط رژیم منفور صهیونیستی محکوم است و ما به نمایندگی از مردم خواستار اقدام تلافی جویانه برای خونخواهی این مجاهد فلسطینی هستیم.

وی افزود: ترور وحشیانه و جنایت کارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت در حالی که برای یک مراسم رسمی دیپلماتیک شرکت کرده است به خوبی نشانگر ماهیت ضد انسانی خون آشامان صهیونیست است.

نماینده مردم میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس بار دیگر اثبات کرد که به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور را نمی‌فهمد.

هاشمی نخل ابراهیمی عنوان کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه به عنوان یکی از رهبران منتخب مردم فلسطین و یکی از طلایه داران مبارزه مشروع ملت فلسطین برای احقاق حق تعیین سرنوشت، شاهد دیگری بر ماهیت تروریستی و نشانه‌ای از خوی تجاوزگری و قانون‌شکنی مافیای جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین است.

وی ابراز کرد: شهادت اسماعیل هنیه در مقطعی صورت گرفت که دولت و مجلس شورای اسلامی موضع منسجم و مقتدرانه خود در آئین ملی تحلیف را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه قاطعانه به جهانیان اعلام کردند.

نماینده مردم شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: این اقدام بدون تلافی نخواهد ماند و وعده صادقی دیگر برای خون خواهی از این مجاهد شهید در پیش است تا بنیان اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی جمع و از هم پاشیده شود.

کد خبر 6183344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جانباز IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      5 0
      فقط کافیست نیروگاه دیمونا را دقیق هدف موشکهای فرا صوت قرار دهید این بهترین وعده انتقام است ترس به راه ندهید فقط دیمونا