۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵

گفت و گوی مهر؛

ترور «اسماعیل هنیه» در خاک ایران تاوان سنگینی خواهد داشت

ترور «اسماعیل هنیه» در خاک ایران تاوان سنگینی خواهد داشت

بندرعباس - نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ترور «اسماعیل هنیه» در خاک ایران تاوان سنگینی برای صهیونیست‌ها خواهد داشت.

آیت الله محسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اقدام تروریستی صهیونیست‌ها نقص صریح، روشن و واضح قوانین و مقررات بین المللی بود از این لازم است این اقدام در همه ابعاد و با همه ابزارها محکوم شود.

وی افزود: ترور مجاهد سرافراز شهید «اسماعیل هنیه» در شرایطی انجام شد که این بزرگ مرد محور مقاومت مهمان جمهوری اسلامی ایران بود که این یعنی صهیونیست‌ها علاوه بر انجام یک جنایت غیر انسانی به حریم جمهوری اسلامی ایران نیز تجاوز کرده‌اند و باید بدانند که این اقدام آن‌ها تاوانی سخت برای اسرائیل جنایتکار به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یقین بدانید خون پاک شهید «اسماعیل هنیه» موجب ارتقای سطح همبستگی در گروه‌های مختلف مقاومت خواهد شد و نیروهای جهادی را برای مبارزه با رژیم سفاک اسرائیل مصمم‌تر خواهد کرد.

آیت الله ابراهیمی بیان کرد: خون شهید هنیه موجب خواهد شد که تفکر جبهه مقاومت بیش از پیش به جامعه جهانی گسترش پیدا کند و بسیاری از مردم دنیا به پاسخ علامت سوال‌های خود در رابطه با چیستی رژیم اشغالگر قدس برسند و همین امر نیز قطعاً به تسریع در پاک شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار کمک خواهد کرد.

امام جمعه میناب خاطرنشان کرد: ما نیز خواستار برخورد مناسب و قاطع با جنایتکاران رژیم صهیونیستی به عنوان حق مسلم جمهوری اسلامی ایران و استفاده از ظرفیت‌های قانونی و بین المللی در پیگیری حقوقی این اقدام خبیثانه و مواجهه جدی با رژیم سفاک اسرائیل هستیم.

کد خبر 6183350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha